Τετάρτη 9 Νοεμβρίου 2016

Αποτελέσματα ενστάσεων για τις Μετεγγραφές Φοιτητών 2016 - Εξελίξεις

Αποτέλεσμα εικόνας για Αποτελέσματα ενστάσεων για τις Μετεγγραφές Φοιτητών 2016 - ΕξελίξειςΜετά από πολλά ερωτήματα αναγνωστών του panelladikes24 σχετικά με τα αποτελέσματα των ενστάσεων που έχουν υποβληθεί για τις Μετεγγραφές Φοιτητών 2016 σας ενημερώνουμε τα εξής:

- Υπάρχει μεγάλος αριθμός ενστάσεων - αιτήσεων θεραπείας από φοιτητές που δεν κατάφεραν να πετύχουν μεταφορά της θέσης εισαγωγής τους ή δεν πέτυχαν τη μεταφορά στην πρώτη επιλογή τους.

- Απαιτείται χρόνος για να εξεταστούν οι συγκεκριμένες αιτήσεις και με τα δεδομένα αυτής της στιγμής είναι δύσκολο να ανακοινωθούν τα αποτελέσματα σε σύντομο χρόνο όπως υπολογιζόταν.

- Δεν είναι εφικτό να υπολογιστεί με ακρίβεια ο χρόνος δημοσίευσης των αποτελεσμάτων εξέτασης των ενστάσεων για τις Μετεγγραφές Φοιτητών 2016.

Το panelladikes24 παρακολουθεί το θέμα και θα ενημερώσει για οποιαδήποτε εξέλιξη.

Δείτε εδώ όλα τα νέα για τις Μετεγγραφές Φοιτητών.



Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


49 σχόλια:

  1. Ωραία αλλά σχετικά με αυτούς που έχουν πάρει ήδη τη μετεγγραφή,ποτε πρέπει να καταθέσουν τα δικαιολογητικά τους διότι εδώ και από τις 26/10/16 τους έχουν γραμμένοι η κάτι τέτοιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υποβολή δικαιολογητικών για την ολοκλήρωση των Μετεγγραφών Φοιτητών 2016

      http://panelladikes24.blogspot.gr/2016/11/2016_10.html

      Διαγραφή
  2. Ποτε υπολογίζεται να τα έχετε τελειώσει ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γιατι δεν βγηκαν τα αποτελεσματα της μουσουλμανικης μειονοτητας της Θρακης;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γιατι δεν βγηκαν τα αποτελεσματα της μουσουλμανικης μειονοτητας της Θρακης ακομα εχετε μια ιδέα; ευχαριστω εκ των προτέρων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ξέρει κανένας πότε βγαίνουν οι μεταγραφές για τις αεν σχολές Α εξαμήνου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ποτε περίπου θα βγουν τα αποτελέσματα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μήπως μπορείτε να μας ενημερώσετε ποτε περίπου θα βγουν τα αποτελέσματα;θα βγουν εντός του μήνα η από γεναρη;θα σας παρακαλούσα να απαντήσετε οσο το δυνατόν γρηγορότερα..ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μήπως γνωρίζουμε την βάση αποδοχής των ενστάσεων;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. μπορει καποιος να εχει παρει μεταγραφη και να τον απορριψει η σχολη υποδοχης;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι γινεται , αν εχεις βαλει ψευτικα κριτηρια , πχ πολυτεκνος και δν το δικαιουσαι κτλ κτλ

      Διαγραφή
  10. Εμας που μας έδωσαν μεταγραφή για εκτός της πόλης μας και κάναμε ένσταση,πρέπει να πάμε να κάνουμε εγγραφή στην σχολή αυτή? και μετά να γίνει η αλλαγή με τα αποτελέσματα της ένστασης? ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να μην έκανες χρυσό μου και για την άλλη πόλη. Πήρες τη θέση του κακομοιρη που την ήθελε μου κάνεις και ένσταση.

      Διαγραφή
  11. Αυτοί που περιμένουμε ένσταση υπάρχει περίπτωση να χάσουν το εξάμηνο ?( Σε περίπτωση που εγκριθεί ή αίτηση τους)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Θα υπάρχει και άλλη καθυστέρηση για τα αποτέλεσμα? Αν είναι εύκολο δώστε μας μια απάντηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πότε βγαίνουν τα αποτελέσματα των ενστασεων;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. παρτε τηλεφωνα ρε παιδια εμενα μου ειπανε την δευτερα οτι ενδεχομενος μεχρι την παρασκευη........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ωραιος φιλε, και εγω που ειχα ρωτησει μου ειχαν πει οτι λογωω ανασχηματισμου θα βγουν αυτη την βδομαδα.. δεν ξερω.. δεν βλεπω πολυ φως ομως..

      Διαγραφή
  15. πρεπει να καταλαβουν οτι οι μερες περνανε και πρεπει κατι να κανουν δεν ειναι δυνατον να μην γνωριζουν ακομη τα παιδια που πρεπει να σπουδασουν ........
    παρτε τηλεφωνα οσο ποιο πολυ μπορειται και ανεβαστε της απαντησεις τους εδω να γνωριζουν και οι υπολοιποι.....
    αντε να δουμε......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΓΩ ΠΟΥ ΠΗΡΑ ΣΗΜΕΡΑ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΣΥΝΤΟΜΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΑΚΡΙΒΩΣ ΠΟΤΕ
      ΕΠΙΣΗΣ ΡΩΤΗΣΑ ΑΝ ΘΑ ΠΑΡΟΥΝ ΟΛΟΥΣ ΜΕ 5 ΜΟΡΙΑ Η ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΥΣ ΜΕ ΙΣΟΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΤΟ ΕΞΕΤΑΖΟΥΝ

      Διαγραφή
    2. νεωτερη απαντηση σε τ/φ επικοινωνια με το υπουργειο παιδειας
      ειναι ...( συντομα και αμεσα θα βγουνε οι ενστασεις)... αυτα
      αν εχει κατι νεωτερο καποιος αλλος ας ενημερωσει.......

      Διαγραφή
  16. Ρώτησε μήπως κάποιος μέχρι πόσα μόρια θα δεχτούν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Να κανω μια ερωτηση ρε παιδια ? Αρα εχουν βγει τα αποτελεσματα μονο για σοβαρες παθησεις και οχι για αυτους που εχουν 5 η κατω απο 5 μορια σωστα ?
    Γιατι εμενα ακομα μου γραφει οτι δσν εχω επιλαγει για μεταγγραφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. δεν έχουν βγει ακομή .. και εγώ 6 μόρια έχω και μου λεει το ίδιο πραγμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. παιδια εγω εχω 4 πιστευετε εχω καμια ελπιδα; η σχολη μου πηρε μεχρι 5!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. 22 Νοεμβρίου 2016 9:42μ.μ.
    Έχω 5 μόρια και έχω κάνει ένσταση για τη σχολή ηλεκτρολόγων ΑΠΘ. Σταμάτησαν στα 6 μόρια. Έχω και αδελφό που σπουδάζει στο ΑΠΘ πρώτο έτος. Έχω καμιά ελπίδα????????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. πήρα τ/φ πάλι σήμερα και η υπάλληλος μου είπε ότι δεν έχει ακόμη αποφασιση ο υπουργός (σχετικά με της ενστάσεις ) με πόσα μόρια δηλ. με 5 η 6 και πάνω θα εξετάσουν της ενστάσεις...
    στο ίδιο τηλέφωνο μετά από 10 λεπτά (πήρε άλλο πρόσωπο) η απάντηση ήταν ..... περιμένουμε μέχρι την παρασκευή να έχουμε κάτι σχετικά με την απόφαση του υπουργού..
    Αυτό που κατάλαβα είναι οτι η κοροϊδία όπως σε όλα τα άλλα και εδώ πάει σύννεφο....
    Άχρηστη ανίκανη επικίνδυνη παίζουν με την αγονία παιδιών και γονέων



    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αρα ολα παιζουν. Οτι αποφασισει ο υπουργος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. παιδια απο το site μπορειτε να μας δωσετε καποια απαντηση στο τι συμβαινει και τι πληροφοριες εχετε μαζεψει διοτι εμας εδω μας εχει φαει η αγωνια και το αγχος για το πως και ποτε θα μαθουμε για τις ενστασεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί δεν ανακοίνωσαν τότε τις σχολές που δεν θα δεχτούν αλλά παιδιά ?

      Διαγραφή
  24. μια ερωτηση..διαβασα πως αν σε καποια σχολη,οι θεσεις που υπηρχαν για μετεγγραφη καλυφθηκαν απο το πρωτο σκελος των μετεγγραφων,δεν θα δεχτουν φοιτητες με μετεγγραφη απο ενσταση..ισχυει?Ξερει κανεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί δεν ανακοίνωσαν τότε τις σχολές που δεν θα δεχτούν αλλά παιδιά ?

      Διαγραφή
    2. Οχι βέβαια έχω φίλο που πήρε περσυ μετεγγραφή με ενσταση ενώ είχαν καλυφθεί οι θέσεις άλλωστε γιατι να υπήρχαν οι ενστάσεις

      Διαγραφή
  25. Αν η μετεγγραφη του ήταν στην δεύτερη επιλογή και έκανε ένσταση για να πάρει στην πρώτη επιλογή, λογικά δεν μένουν κενές θέσεις ? Γνωρίζω ότι κενές θέσεις υπάρχουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι ειναι αυτά που λες....προφανώς οι μετεγγραφές με ενσταση υπάρχουν για να πάρουν και έξτρα άτομα αλλιώς γιατι να μην κάλυπταν τις θέσεις όλες απο τον πρώτο γύρο

      Διαγραφή
    2. Το ξέρω γιατι ετσι έγινε και περσυ με έναν φίλο μου το ξανά λέω

      Διαγραφή
  26. ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ; ΜΕ 4 ΜΟΡΙΑ ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. σημερα δεν μπορουμε να επικοινωνησουμε με το υπουργειο σωστα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ρε μάγκες ξέρουμε πότε θα βγουν περίπου τα αποτελέσματα;Την περασμένη τετάρτη τους είχα πάρε τηλέφωνο και μου είπαν τέλος της εβδομάδας αρχές της άλλης υπολογίζουν και τους παίρνω και την τετάρτη αυτή και μου λένε το ίδιο πράγμα!Άμα δεν γνωρίζουν το πότε θα προτιμούσα να μου έλεγαν ότι δεν ξέρουν.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ποτέ θα ανακοινωθούν τα αποτελέσματα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. εχουμε κανενα νεοτερο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από εμένα οχι.Δεν σηκώνουν τα τηλέφωνα

      Διαγραφή
    2. Μέχρι το απόγευμα θα έχουν βγει μου ειπαν

      Διαγραφή
  31. Έχουμε κάτι νεότερο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΜΗΠΩΣ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΕΞΕΛΙΞΗ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρακαλώ πολύ ,ξέρει κανείς σας πότε θα εξεταστουν οι κατ' εξαίρεση αιτήσεις μετεγγραφών;
      Σας ευχαριστώ

      Διαγραφή