Τρίτη 19 Σεπτεμβρίου 2017

Μετεγγραφές Φοιτητών - Τι ισχύει για την μεταφορά θέσης φοίτησης Στελεχών Ενόπλων Δυνάμεων και Σωμάτων Ασφαλείας για το ακαδ. έτος 2017-2018

Αποτέλεσμα εικόνας για Μετεγγραφές Φοιτητών - Τι ισχύει για την μεταφορά θέσης φοίτησης Στελεχών Ενόπλων Δυνάμεων και Σωμάτων Ασφαλείας για το ακαδ. έτος 2017-2018Οι ενδιαφερόμενοι για την μεταφορά θέσης φοίτησης Στελεχών Ενόπλων Δυνάμεων και Σωμάτων Ασφαλείας για το ακαδ. έτος 2017-2018, που επιθυμούν μεταφέρουν τη θέση τους (με βάση την Υ.Α. υπ΄ αρ. 143458/Ζ1/ΦΕΚ2011/τ.Β’/16-9-2015), καλούνται να υποβάλλουν αίτηση στις Γραμματείες των Τμημάτων, έως και 15 Οκτωβρίου 2017 συνοδευόμενη από τα ακόλουθα δικαιολογητικά:
1. Αίτηση για την μεταφορά θέσης. 
2. Βεβαίωση σπουδών ή βεβαίωση εγγραφής του Τμήματος φοίτησής τους. 
3. Πρόσφατο πιστοποιητικό υπηρεσιακών μεταβολών στο οποίο θα αναγράφεται η πόλη στην οποία υπηρετούν ή πρόσφατη βεβαίωση από το καθ’ ύλην αρμόδιο όργανο.




Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


25 υποτροφίες για προπτυχιακές σπουδές από το ίδρυμα Λάτση - Αφορά πρωτοετείς φοιτητές

Αποτέλεσμα εικόνας για 25 υποτροφίες για προπτυχιακές σπουδές από το ίδρυμα Λάτση - Αφορά πρωτοετείς φοιτητέςΤο Κοινωφελές Ίδρυμα Ιωάννη Σ. Λάτση προκηρύσσει 25 υποτροφίες για προπτυχιακές σπουδές το ακαδημαϊκό έτος 2017-2018

Οι Υποτροφίες θα χορηγηθούν σε αποφοίτους ελληνικών λυκείων του σχολικού έτους 2016-17, που ολοκλήρωσαν την εγγραφή τους σε δημόσιο Πανεπιστήμιο ή Τ.Ε.Ι. της χώρας ως πρωτοετείς φοιτητές για το ακαδημαϊκό έτος 2017-2018.

Πατήστε εδώ για να δείτε τη δημόσια πρόσκληση στην οποία υπάρχουν αναλυτικές πληροφορίες για τις προϋποθέσεις που πρέπει να πληρούν οι υποψήφιοι, τα δικαιολογητικά, τον τρόπο υποβολής και το χρονοδιάγραμμα της επιλογής.

Πατήστε εδώ για να δείτε απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις σχετικά με τις υποτροφίες.



Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από ηλεκτρονικά ή έντυπα μέσα είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Δευτέρα 18 Σεπτεμβρίου 2017

Μεταλυκειακό Έτος - Τάξη Μαθητείας αποφοίτων ΕΠΑΛ για την περίοδο 2017-2018

18 09 17 TAJI MAUHTEIASΣτάλθηκε σήμερα από τη Διεύθυνση Επαγγελματικής Εκπαίδευσης του ΥΠΠΕΘ στις Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, εγκύκλιος υλοποίησης του Μεταλυκειακού Έτους-Τάξης Μαθητείας για την περίοδο 2017-2018.

Στην εγκύκλιο αυτή γίνεται αναφορά και στην ολοκλήρωση της α΄ φάσης μαθητείας που ξεκίνησε τον Μάρτιο του 2017 και θα λήξει τον προσεχή Νοέμβριο.

Αναφορά επίσης γίνεται στην υλοποίηση του νέου θεσμού των Ομάδων Υποστήριξης Μαθητείας που θα λειτουργούν στα ΚΠΑ του ΟΑΕΔ, με τη συμμετοχή εκπαιδευτικών των ΕΠΑΛ που έχουν διατεθεί για το σκοπό αυτό.

Την παραπάνω εγκύκλιο συνοδεύει ένα ενδεικτικό Χρονοδιάγραμμα Ενεργειών υλοποίησης του Μεταλυκειακού έτους-Τάξης Μαθητείας μέχρι και την έναρξη των Τάξεων Μαθητείας, σχέδιο Πρόσκλησης Υποβολής αιτήσεων για συμμετοχή στο Μεταλυκειακό έτος-Τάξη Μαθητείας, καθώς η 2η έκδοση του Οδηγού Εργοδότη της μαθητείας ΥΠΠΕΘ.

Υπενθυμίζουμε ότι από τον Οκτώβριο του 2017 θα δημιουργηθούν τμήματα μαθητείας – με βάση τις διαθέσιμες θέσεις μαθητείας - στις παρακάτω εννέα (9) νέες ειδικότητες:

Τεχνικός Τεχνολογίας Τροφίμων και Ποτών - Υπάλληλος Τουριστικών Επιχειρήσεων - Γραφικών Τεχνών - Τεχνικός Ηλεκτρονικών και Υπολογιστικών Συστημάτων Εγκαταστάσεων, Δικτύων και Τηλεπικοινωνιών - Τεχνικός Εγκαταστάσεων Ψύξης Αερισμού και Κλιματισμού - Βοηθός Ιατρικών & Βιολογικών Εργαστηρίων - Βοηθός Βρεφονηπιοκόμων - Βοηθός Φυσικοθεραπευτή - Αισθητικής Τέχνης

Υπενθυμίζουμε τέλος ότι κατά την πρώτη φάση υλοποίησης του προγράμματος λειτουργούν ήδη σε ΕΠΑ.Λ. από τις 10-3-2017 τμήματα μαθητείας στις παρακάτω επτά (7) ειδικότητες: Υπάλληλος Διοίκησης και Οικονομικών Υπηρεσιών - Τεχνικός Ηλεκτρολογικών Συστημάτων, Εγκαταστάσεων και Δικτύων - Τεχνικός Οχημάτων - Τεχνικός Εφαρμογών Πληροφορικής -Σχεδιαστής Δομικών Έργων και Γεωπληροφορικής - Τεχνικός Φυτικής Παραγωγής και Βοηθός Νοσηλευτή. Στις ειδικότητες αυτές θα ξεκινήσουν νέα τμήματα είτε από τον Οκτώβριο του 2017, στις περιοχές εκείνες που δεν λειτουργούν στην Α΄ φάση αντίστοιχα τμήματα, είτε από την 1/12/2017, αμέσως μετά την ολοκλήρωση των εργαστηριακών μαθημάτων των ήδη λειτουργούντων τμημάτων.





Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από ηλεκτρονικά ή έντυπα μέσα είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Πίνακες κατάταξης υποψηφίων καταρτιζομένων Α’ Εξαμήνου ΙΕΚ ΕΚΑΒ Αθήνας & Θεσσαλονίκης - Φθινοπωρινό εξάμηνο 2017-2018

Αποτέλεσμα εικόνας για ιεκ εκαβ διασωστης πληρωμα ασθενοφορου προκηρυξη δικαιολογητικα αιτησεις αποτελεσματαΑνακοινώνονται οι πίνακες κατάταξης των υποψηφίων για φοίτηση στο Α ΕΞΑΜΗΝΟ του ΦΘΙΝΟΠΩΡΙΝΟΥ ΕΞΑΜΗΝΟΥ 2017-2018 στο ΙΕΚ ΕΚΑΒ.

Η επιλογή των σπουδαστών, με βάση την κατάταξή τους, από τους πίνακες κατάταξης θα γίνει έως την Τετάρτη 20/9/2017 και θα είναι ανάλογη του αριθμού των τμημάτων που θα εγκριθεί από το Δ.Σ. του ΕΚΑΒ.

Στους πίνακες εμφανίζονται τα τέσσερα πρώτα γράμματα του επωνύμου, τα τρία πρώτα γράμματα του ονόματος και τα τρία τελευταία ψηφία του κινητού τηλεφώνου των υποψηφίων, για λόγους διασφάλισης των προσωπικών δεδομένων των υποψηφίων.

Οι επιτυχόντες θα ειδοποιηθούν για την περίοδο της εγγραφής τους. Σε περίπτωση κένωσης θέσης, θα ειδοποιούνται οι επιλαχόντες κατά σειρά προτεραιότητας.

Το ΙΕΚ ΕΚΑΒ Αθήνας και Θεσσαλονίκης παραμένει στη διάθεση των υποψηφίων για κάθε περαιτέρω διευκρίνιση.

Γραμματεία ΙΕΚ ΕΚΑΒ Αθήνας: 213 214 3 137

Γραμματεία ΙΕΚ ΕΚΑΒ Θεσαλονίκης: 2310 397 157



Πατήστε εδώ για να έχετε ενημέρωση σχετικά με την εισαγωγή σπουδαστών στα Δ.ΙΕΚ.




Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Συνέντευξη Γαβρόγλου στην εφημερίδα ΕΠΟΧΗ - Τι είπε για τις αλλαγές σε Λύκειο και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση

Ετοιμάζεται μια πλήρης μεταρρύθμιση του Λυκείου. Ποια είναι η φιλοσοφία αυτής;

Για να κατανοήσουμε τον χαρακτήρα της μεταρρύθμισης πρέπει να συμφωνήσουμε στα προβλήματα που θέλουμε να λυθούν. Πρώτον, δεν υφίσταται Γ Λυκείου, παρά μόνο στα χαρτιά. Η καθημερινότητα στην Γ Λυκείου είναι παιδιά κουρασμένα και βαριεστημένα και εκπαιδευτικοί που προσπαθούν να τραβήξουν την προσοχή των παιδιών για να τα διδάξουν. Μάλιστα, ο θεσμός αυτός κάθε Μάρτιο καταργείται και τυπικά, αφού τα παιδιά σταματούν να πηγαίνουν σχολείο για να διαβάσουν για τις εξετάσεις. Δεύτερον, το σύστημα των πανελληνίων εξετάσεων δεν χωρά καμία απολύτως βελτίωση. Κάθε φουρνιά υποψηφίων κοστίζει στις οικογένειες 2 δισ. ευρώ. Υπάρχει ένα μεγάλο ποσοστό που με υψηλούς βαθμούς μένει εκτός πανεπιστημίων, επειδή υπάρχει κλειστός αριθμός θέσεων σε κάθε ΑΕΙ και ΤΕΙ. Μάλιστα, το 75% των υποψηφίων δεν περνά στη σχολή της προτίμησής του. Συγκλονιστικός αριθμός. Τρίτον, έχει εδραιωθεί ο κερδοσκοπικός θεσμός της παραπαιδείας ως οργανικό μέρος της δημόσιας εκπαίδευσης. Τέταρτον, όπως φαίνεται από τα αποτελέσματα του πρώτου εξαμήνου των φοιτητών ειδικά στις φυσικομαθηματικές και πολυτεχνικές σχολές, που είθισται η ύλη να είναι επανάληψη του Λυκείου, αλλά απαιτεί μια πιο συνθετική προσέγγιση, ότι τα παιδιά δεν μπορούν να ανταπεξέλθουν. Αυτό αποδεικνύει ότι οι υποψήφιοι μαθαίνουν τεχνικές για να περάσουν τις εξετάσεις και όχι γνώσεις που καλλιεργούν την κριτική σκέψη. Πέμπτον, με το απίστευτο άγχος που εμποτίζουμε στα παιδιά από την Α’ Λυκείου πολλές φορές, ισοπεδώνουμε τους χαρακτήρες νεολαίων. Με αποτέλεσμα να τους στερούμε τα χρόνια ξεγνοιασιάς που δικαιούνται και αυτό να έχει αντίκτυπο στην ενήλικη ζωή τους. Επομένως, αυτό το σύστημα που έχουμε δεν μεταρρυθμίζεται. Χρειάζεται άλλη φιλοσοφία, που να αποτρέπει αυτά τα προβλήματα. Προτείνουμε, επομένως, τη μετατροπή της Γ Λυκείου σε χρονιά-γέφυρα ανάμεσα στο σχολείο και το πανεπιστήμιο. Αυτή είναι και η δομή σε όλες τις ευρωπαϊκές χώρες. Αυτό το κάνουμε στο πλαίσιο της 14χρονης υποχρεωτικής εκπαίδευσης. Σχεδιάζουμε πολύ λιγότερα μαθήματα με περισσότερες ώρες, όχι όμως για να αυξηθεί η ύλη, αλλά το αντίθετο για να υπάρχει χρόνος στην τάξη να γίνονται παρενθέσεις, να ανοίγουν συζητήσεις. Αναβαθμίζεται το απολυτήριο και το οποίο θα παίζει ρόλο για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Εισάγουμε διαφορετικούς και συμπληρωματικούς τρόπους εκπαιδευτικής πράξης όπως είναι οι εργασίες. Προτείνουμε επίσης να έχουμε το σχολείο ανοιχτό, με την ευθύνη των μαθητικών κοινοτήτων, για άλλες τρεις ώρες αφού τελειώσουν τα μαθήματα. Τότε τα παιδιά και οι εκπαιδευτικοί θα οικειοποιηθούν το φυσικό χώρο, ώστε το σχολείο να μην είναι αποκρουστικό. Η οικειοποίηση ενός φυσικού χώρου είναι και οικειοποίηση των δραστηριοτήτων του χώρου.

Το σχέδιο για το νέο Λύκειο έχει δεχτεί κριτική, και σε ορισμένα σημεία της έντονη. Τι έχεις αποκομίσει από αυτή τη διαβούλευση;

Παρασκευή 15 Σεπτεμβρίου 2017

Ενημέρωση από το ΥΠΠΕΘ για τη διαδικασία της ίδρυσης του νέου Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής

15 pandytΗ διαδικασία της ίδρυσης του νέου Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής αποτελεί ένα πρωτοποριακό εγχείρημα το οποίο αναμένεται να συμβάλλει καθοριστικά στην προώθηση του ενιαίου χώρου ανώτατης εκπαίδευσης και έρευνας.

Το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων έχει λάβει προτάσεις από τις διοικήσεις των δύο Ιδρυμάτων, ΤΕΙ Αθήνας και ΑΕΙ ΤΤ Πειραιά, σχετικά με τα Τμήματα και τις Σχολές του υπό ίδρυση Πανεπιστημίου, οι οποίες θα ληφθούν υπόψη από την οκταμελή επιτροπή που έχει συστήσει το ΥΠΠΕΘ για να τις μελετήσει και να εισηγηθεί σχετικά.

Η διαδικασία είναι υπό εξέλιξη, αποφάσεις δεν έχουν παρθεί ακόμη και οι προτάσεις των Ιδρυμάτων θα κριθούν από την επιτροπή, θέτοντας ως κύριες προϋποθέσεις τα νέα Τμήματα να αντιστοιχούν σε διεθνώς αναγνωρισμένα επιστημονικά πεδία, να έχουν αυτοδυναμία προσωπικού και να ανταποκρίνονται στις ανάγκες της οικονομίας και της κοινωνίας.

Μετά το πέρας της διαδικασίας, εφόσον κριθεί ότι κάποια Τμήματα δεν πληρούν τις προϋποθέσεις να αποτελέσουν Τμήματα του νέου Πανεπιστημίου, παραμένει ανοικτό το ενδεχόμενο να παραμείνουν ως τμήματα ΤΕΙ. Σε αυτή την περίπτωση το ΤΕΙ Αθήνας θα παραμείνει σε λειτουργία ώστε να συνεχίσουν τα εν λόγω τμήματα απρόσκοπτα να παρέχουν το έργο τους. 


Επισημάνσεις panelladikes24

1. Υπάρχουν ήδη αντιδράσεις από τμήματα των συγκεκριμένων ΤΕΙ για τη θέση τους στο νέο Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής.

2. Η συγκεκριμένη διαδικασία πανεπιστημιοποίησης των ΤΕΙ Αθήνας και Πειραιά θα ανοίξει το δρόμο και για άλλα ΤΕΙ. Ήδη, κάποια ετοιμάζουν σχετικές προτάσεις.

3. Οι πρυτάνεις έχουν ήδη εκφράσει την ανησυχία για τη διαδικασία που ακολουθείται στην ίδρυση του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής χωρίς τη συμμετοχή της Πανεπιστημιακής κοινότητας.

4. Απαίτηση της κοινωνίας και της εποχής είναι ο χάρτης της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης να αποκτήσει ενιαίο χαρακτήρα. Με το στόχο αυτό και με αφορμή την προσπάθεια που εξελίσσεται με το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής θα πρέπει οι όποιες ενέργειες που θα ακολουθηθούν στη συνέχεια να είναι προσεκτικές, με ακαδημαϊκά κριτήρια και χωρίς βιασύνη.



Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από ηλεκτρονικά ή έντυπα μέσα είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Επιλαχόντες στις Στρατιωτικές Σχολές - Τι ισχύει - Δείτε ενημέρωση από την ΣΣΕ

Αποτέλεσμα εικόνας για Επιλαχόντες στις Στρατιωτικές Σχολές - Τι ισχύει - Δείτε ενημέρωση από την ΣΣΕΣτις Στρατιωτικές Σχολές (ΑΣΕΙ - ΑΣΣΥ) από το ακαδηµαϊκό έτος 2016-201717, βάσει του Ν. 3648/2008 (ΦΕΚ 38/Α΄), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει µε το Ν. 4361/2016 (ΦΕΚ 10/Α΄), (Άρθρο 23), είναι πλέον δυνατή η εισαγωγή υποψηφίων ως επιλαχόντες για πλήρωση τυχόν κενών θέσεων, οι οποίες δηµιουργούνται λόγω µη παρουσίασης, παραίτησης, αποµάκρυνσης ή αποχώρησης των υποψηφίων που έχουν κριθεί εισακτέοι στις Σχολές αυτές, βάσει των αποτελεσµάτων που κυρώθηκαν από το ΥΠΠΕΘ.


Δείτε την ενημέρωση της ΣΣΕ προς τους επιλαχόντες υποψήφιους

Ενημερώνουμε τους Επιλαχόντες της Σχολής ότι, κατόπιν αιτήσεώς τους, έχουν τη δυνατότητα να ενημερωθούν για την σειρά τους στις λίστες επιλαχόντων του ΥΠΠΕΘ. Στην αίτησή τους θα αναγράφουν τον κωδικό υποψηφίου τους όπως και τη Γενική Σειρά (Ο-Σ) ή Ειδική Κατηγορία (Ο-Σ) στην οποία ανήκουν και στη συνέχεια αυτή θα υποβάλλεται με τη μορφή υπεύθυνης δήλωσης θεωρημένης για το γνήσιο της υπογραφής είτε ταχυδρομικώς προς τη Σχολή, είτε μέσω τηλεομοιοτυπίας (fax) στον αριθμό 210-8970232.

Πατήστε εδώ για να γνωρίζετε όλες τις εξελίξεις σχετικά με την εισαγωγή σπουδαστών στις Στρατιωτικές Σχολές.



Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από ηλεκτρονικά ή έντυπα μέσα είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Γαβρόγλου: Διάλογος με τους καθηγητές για τις αλλαγές στο Λύκειο και τις Πανελλαδικές Εξετάσεις

14-09-17 Tα θέματα των Επαναληπτικών Πανελλαδικών και Εξετάσεων τέκνων Ελλήνων του εξωτερικού       Συνάντηση του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας & Θρησκευμάτων Κώστα Γαβρόγλου με τα μέλη του Δ.Σ της ΟΛΜΕ

Με αφορμή τη χθεσινή συνάντηση με τα μέλη του Δ.Σ της ΟΛΜΕ ο Υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων Κώστας Γαβρόγλου δήλωσε: Συναντήθηκα με το ΔΣ της ΟΛΜΕ και συζητήσαμε αναλυτικά το σχέδιο που έχουμε καταρτίσει για την αναβάθμιση του Λυκείου και τον τρόπο εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. 

Η φιλοσοφία και οι αρχές του σχεδίου είναι δεδομένες, όπως τις περιέγραψε και ο πρωθυπουργός στη ΔΕΘ, και βάση αυτών κάλεσα την ΟΛΜΕ, μέσω μιας Ομάδας Εργασίας που θα συστήσουμε, να καταθέσει τις δικές της προτάσεις. Οι συναντήσεις αυτές εντάσσονται στο πλαίσιο του διαλόγου που έχουμε ξεκινήσει με τα κόμματα και τους φορείς. 

Οποιαδήποτε πρόταση βελτιώνει το σχέδιο που έχουμε καταθέσει είμαστε έτοιμοι να την αποδεχθούμε αρκεί να μην αλλοιώνει τη βασική φιλοσοφία του σχεδίου μας. Αυτή άλλωστε είναι και η πεμπτουσία του διαλόγου. Για αυτό και δεν γίνεται κατανοητή η εμμονή ορισμένων Μέσων Ενημέρωσης να μιλάνε για υποχωρήσεις, αθέτηση δεσμεύσεων, κτλ.

Η πρόταση που έχει κατατεθεί για την αναβάθμιση του Λυκείου είναι σαφής και διαμορφώνει, επιτέλους, τους όρους για μία ουσιαστική δευτεροβάθμια εκπαίδευση.

Δείτε επίσης:






Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Λεπτομέρειες για τις Επαναληπτικές Πανελλαδικές Εξετάσεις ΕΠΑΛ 2017


Δείτε επίσης:





Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από ηλεκτρονικά ή έντυπα μέσα είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Διόρθωση στην απόφαση με την εξεταστέα ύλη για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις Ημερησίων ΓΕΛ έτους 2018

Αποτέλεσμα εικόνας για Διόρθωση της απόφασης με την εξεταστέα ύλη για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις Ημερησίων ΓΕΛ έτους 2018Σας γνωρίζουμε ότι στο ΦΕΚ Β΄ 3110/08-09-2017 δημοσιεύτηκε διόρθωση σφάλματος στην αριθμ. 134932/Δ2/09-8-2017 απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, που δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ Β΄ 2893/21-08-2017 με την εξεταστέα ύλη για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις Ημερησίων ΓΕΛ έτους 2018.






Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από ηλεκτρονικά ή έντυπα μέσα είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.