Παρασκευή 22 Απριλίου 2016

Εισιτήριες εξετάσεις στην Ανώτατη Σχολή Καλών Τεχνών 2016 - Όλες οι απαραίτητες πληροφορίες

Αποτέλεσμα εικόνας για Εισιτήριες εξετάσεις στην Ανώτατη Σχολή Καλών Τεχνών 2016 - Όλες οι απαραίτητες πληροφορίεςΗ Σύγκλητος της Ανωτάτης Σχολής Καλών Τεχνών προκηρύσσει τις εισιτήριες εξετάσεις, ακαδηµαϊκού έτους 2016- 2017 οι οποίες θα αρχίσουν στις 5 Σεπτεµβρίου 2016, ηµέρα Δευτέρα

Τα δικαιολογητικά των υποψηφίων υποβάλλονται στη Γραµµατεία του Τµήµατος Εικαστικών Τεχνών (Πατησίων 42) από την Πέµπτη 25 Αυγούστου 2016 έως και την Τετάρτη 31 Αυγούστου 2016 ώρες 10.00 π.µ. 

Δείτε όλες τις πληροφορίες στα ακόλουθα αρχεία.






Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Πέμπτη 21 Απριλίου 2016

Μέχρι τις 9 Μαΐου οι αιτήσεις για το Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

Αποτέλεσμα εικόνας για Μέχρι τις 9 Μαΐου οι αιτήσεις για το Ανοικτό Πανεπιστήμιο ΚύπρουΥπενθυμίζεται ότι είναι σε εξέλιξη η διαδικασία υποβολής αιτήσεων για τα προγράμματα σπουδών του Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου ακαδημαϊκού έτους 2016-2017. Καταληκτική ημερομηνία αιτήσεων έχει οριστεί η 9η Μαΐου 2016.




Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Διεξαγωγή Ανακεφαλαιωτικού Διαγωνίσματος στα Μαθηματικά Προσανατολισμού κατά το πρότυπο των Πανελλαδικών Εξετάσεων από την Περιφερειακή Δ/νση Εκπ/σης Βορείου Αιγαίου

Αποτέλεσμα εικόνας για Διεξαγωγή Ανακεφαλαιωτικού Διαγωνίσματος στα Μαθηματικά Προσανατολισμού κατά το πρότυπο των Πανελλαδικών Εξετάσεων από την Περιφερειακή Δ/νση Εκπ/σης Βορείου ΑιγαίουΜε απόλυτη επιτυχία διεξήχθη το ανακεφαλαιωτικό διαγώνισμα, κατά το πρότυπο των Πανελλαδικών Εξετάσεων, για τους μαθητές της Γ΄ Τάξης των Γενικών Λυκείων των Νομών Λέσβου, Σάμου και Χίου στα Μαθηματικά των Ομάδων Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών και Σπουδών Οικονομίας & Πληροφορικής. Στόχος αυτού ήταν ο εγκλιματισμός των μαθητών στις συνθήκες των πραγματικών Πανελλαδικών Εξετάσεων.

Το συγκεκριμένο διαγώνισμα διοργανώθηκε για 7η συνεχή χρονιά από τον Προϊστάμενο Επιστημονικής και Παιδαγωγικής Καθοδήγησης Δ/θμιας Εκπ/σης Β. Αιγαίου - Σχολικό Σύμβουλο Μαθηματικών, κ. Πρόδρομο Ελευθερίου, σε συνεργασία με:

- τον κ. Ιωάννη Ράλλη, Σχολικό Σύμβουλο Μαθηματικών Ν. Λέσβου, Σάμου & Χίου και

- τους εκπαιδευτικούς ΠΕ03 των Νομών Λέσβου, Σάμου & Χίου.





Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Σχεδόν 22.0000 υποψήφιοι ΓΕΛ επέλεξαν 5ο μάθημα στις Πανελλαδικές 2016

Αποτέλεσμα εικόνας για Σχεδόν 22.0000 υποψήφιοι ΓΕΛ επέλεξαν 5ο μάθημα στις Πανελλαδικές 2016Στις 21.889 ανέρχονται οι υποψήφιοι στις Πανελλαδικές Εξετάσεις 2016 που θα δώσουν με το νέο σύστημα και επέλεξαν 5ο μάθημα και οι οποίοι θα έχουν τη δυνατότητα να διεκδικήσουν σχολές και από δεύτερο επιστημονικό πεδίο.

Σημειώνεται ότι οι υποψήφιοι αν δεν προσέλθουν στην εξέταση του 5ου μαθήματος βαθμολογούνται με μηδέν (0), χωρίς να επηρεάζονται τα μόριά τους για το έτερο επιστημονικό πεδίο καθώς τα μόρια για κάθε πεδίο προκύπτουν από τα τέσσερα μόνο μαθήματα του κάθε πεδίου. 

Συνολικά με το νέο σύστημα θα δώσουν 79.923 υποψήφιοι των Ημερήσιων ΓΕΛ, 1.004 των Εσπερινών ΓΕΛ και 15.354 των ΕΠΑΛ. 

Τέλος, αναμένεται εντός των ημερών να δημοσιευτεί η κατανομή των εισακτέων σε κάθε τμήμα ανά υποψηφίους παλιού και νέου συστήματος και τύπους σχολείων.



Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Τετάρτη 20 Απριλίου 2016

Πρόγραμμα εξετάσεων Γυμνασίων - ΓΕΛ - ΕΠΑΛ σχολικού έτους 2015-2016






Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Αγωνίσματα και κατώτερα όρια για τους υποψήφιους των Πυροσβεστικών Σχολών - Τι ισχύει για τις Στρατιωτικές και Αστυνομικές Σχολές

Αποτέλεσμα εικόνας για Αγωνίσματα και όρια για τους υποψήφιους των Πυροσβεστικών ΣχολώνΓια τον έλεγχο της αθλητικής επίδοσης των υποψηφίων στις Σχολές της Πυροσβεστικής Ακαδημίας, οι υποψήφιοι υποβάλλονται στα εξής αγωνίσματα με τα αντίστοιχα κατώτερα όρια:

α. Δρόμος 100 μ. σε χρόνο 16'' (μια προσπάθεια).

β. Δρόμος 1.000 μ. σε χρόνο 4' και 20'' (μια προσπάθεια).

γ. Άλμα σε ύψος με φόρα τουλάχιστον 1,05 μ. (τρεις προσπάθειες).

δ. Άλμα σε μήκος με φόρα τουλάχιστον 3,60 μ. (τρεις προσπάθειες).

ε. Ρίψη σφαίρας (7,275 χλγ.) σε απόσταση τουλάχιστον 4,50 μ., ως μέσο όρο ρίψης με το δεξί και το αριστερό χέρι ανά προσπάθεια (τρεις προσπάθειες ανά χέρι).

Πατήστε εδώ για να βλέπετε πληροφορίες για τις Σχολές της Πυροσβεστικής Ακαδημίας.

Αγωνίσματα και τα κατώτερα όρια επίδοσης για υποψήφιους Στρατιωτικών και Αστυνομικών Σχολών 

panelladikes24 - panelladikes24 στο facebook


Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.




Πώς θα γίνεται η εισαγωγή στις Σχολές της Πυροσβεστικής Ακαδημίας - Όλες οι απαραίτητες πληροφορίες

20 04 16pyroΔημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ Α΄ 68/2016 το ΠΡΟΕΔΡΙΚΟ ΔΙΑΤΑΓΜΑ ΥΠ’ ΑΡΙΘΜ. 44 - Προσόντα, προϋποθέσεις, κωλύματα κατάταξης, κατηγορίες υποψηφίων και διαδικασία για την εισαγωγή στη Σχολή Πυροσβεστών και στη Σχολή Ανθυποπυραγών της Πυροσβεστικής Ακαδημίας με το σύστημα των εξετάσεων σε πανελλαδικό επίπεδο και άλλες διατάξεις.

Οι υποψήφιοι για τις σχολές της Πυροσβεστικής - που θα δεχθούν για πρώτη φορά πολίτες με το σύστημα των πανελλαδικών - θα πρέπει να έχουν ανάστημα (άνδρες και γυναίκες) τουλάχιστον 1,70 μ., χωρίς υποδήματα. Επίσης, δεν θα πρέπει να υπερβαίνουν το 26ο έτος της ηλικίας τους, κατά την 31η Δεκεμβρίου του έτους λήξης της προθεσμίας υποβολής της αίτησης συμμετοχής. Κατ’ εξαίρεση,για όσους υπάγονται στην ειδική κατηγορία των Εθελοντών Πυροσβεστών Π.Σ, το ως άνω ανώτατο όριο ηλικίας αυξάνεται στο τριακοστό τρίτο έτος (33ο).

Όσον αφορά τη διαδικασία των προκαταρκτικών εξετάσεων οι υποψήφιοι θα πρέπει να γνωρίζουν ότι οι προκαταρκτικές εξετάσεις για την εισαγωγή στη Σχολή Πυροσβεστών της Πυροσβεστικής Ακαδημίας περιλαμβάνουν υγειονομικές, αθλητικές και ψυχοτεχνικές δοκιμασίες (ΤΕSΤS). Για το πρόγραμμα των εξετάσεων, τον τόπο και χρόνο παρουσιάσεως οι υποψήφιοι ενημερώνονται με δική τους ευθύνη από τις κατά τόπους Πυροσβεστικές Υπηρεσίες αμέσως μετά το πέρας των εξετάσεων σε πανελλαδικό επίπεδο, εκτός αν κληθούν νωρίτερα μέσω των υπηρεσιών του άρθρου 5 παρ. 1 του παρόντος.

Υγειονομική εξέταση

Η υγειονομική εξέταση ενεργείται από την αρμόδια υγειονομική Επιτροπή Εξέτασης, που θα οριστεί με την προκήρυξη.

Οι υποψήφιοι παραλαμβάνουν από τις ΔΙ.ΠΥ.Ν. το δελτίο υγειονομικής εξέτασης επί του οποίου επικολλάται φωτογραφία και το παραπεμπτικό σημείωμα, μεταβαίνουν κατά το χρόνο που ορίζει η προκήρυξη σε Κρατικό ή Στρατιωτικό Νοσοκομείο και υποβάλλονται στις υγειονομικές εξετάσεις που αναφέρονται στο παραπεμπτικό σημείωμα, στην οικεία στήλη του οποίου ο αρμόδιος γιατρός γνωματεύει το αποτέλεσμα, θέτοντας την υπογραφή και τη σφραγίδα του. Από τη γραμματεία του Νοσοκομείου θεωρείται το γνήσιο της υπογραφής των γνωματευόντων γιατρών.

Οι υγειονομικές εξετάσεις πραγματοποιούνται μέχρι το πέρας των Εξετάσεων σε πανελλαδικό επίπεδο. Οι υποψήφιοι, προσκομίζοντας το δελτίο υγειονομικής εξέτασης με τις γνωματεύσεις των γιατρών, παρουσιάζονται, σύμφωνα με το πρόγραμμα, ενώπιον της αρμόδιας υγειονομικής Επιτροπής.

Αθλητικές δοκιμασίες

Οι αθλητικές δοκιμασίες διενεργούνται από τις αντίστοιχες επιτροπές των Σχολών των Ενόπλων Δυνάμεων ή της Ελληνικής Αστυνομίας ή του Πυροσβεστικού Σώματος. Ειδικότερα, οι Επιτροπές Αθλητικών Δοκιμασιώντου Πυροσβεστικού Σώματος απαρτίζονται από τρεις (3) Αξιωματικούς Γενικών Καθηκόντων του Πυροσβεστικού Σώματος. Για τη συγκρότηση των ανωτέρω επιτροπών προτιμώνται Αξιωματικοί που είναι κάτοχοι πτυχίου ΤΕΦΑΑ ή έχουν καταταγεί ή προσληφθεί με την ιδιότητα του αθλητή.

Για τον έλεγχο της αθλητικής επίδοσης, οι υποψήφιοι υποβάλλονται στα εξής αγωνίσματα:

α. Δρόμος 100 μ. σε χρόνο 16 ́ ́ (μια προσπάθεια).
β. Δρόμος 1.000 μ. σε χρόνο 4 ́ και 20 ́ ́ (μια προσπάθεια).
γ. Άλμα σε ύψος με φόρα τουλάχιστον 1,05 μ. (τρεις προσπάθειες).
δ. Άλμα σε μήκος με φόρα τουλάχιστον 3,60 μ. (τρεις προσπάθειες).
ε. Ρίψη σφαίρας (7,275 χλγ.) σε απόσταση τουλάχιστον 4,50 μ., ως μέσο όρο ρίψης με το δεξί και το αριστερό χέρι ανά προσπάθεια (τρεις προσπάθειες ανά χέρι).

Ψυχοτεχνικές δοκιμασίες

Οι ψυχοτεχνικές δοκιμασίες διενεργούνται από μία ή περισσότερες τριμελείς Επιτροπές Ψυχοτεχνικών Δοκιμασιών, όπου η κάθε μια από αυτές απαρτίζεται από έναν (1) ανώτερο ή ανώτατο Αξιωματικό Γενικών Καθηκόντων και δύο (2) Ψυχολόγους ή Ψυχιάτρους που ανήκουν στο προσωπικό του Πυροσβεστικού Σώματος.

Οι Ψυχολόγοι ή Ψυχίατροι δύνανται να προέρχονται και από Υγειονομικούς Αξιωματικούς της Ελληνικής Αστυνομίας ή των Ενόπλων Δυνάμεων ή από ιατρούς Κρατικού Νοσοκομείου.

Για την διερεύνηση των ψυχικών ικανοτήτων διενεργείται ψυχομετρικός έλεγχος, ο οποίος περιλαμβάνει ψυχοτεχνικές δοκιμασίες (τεστ προσωπικότητας) και συνέντευξη ενώπιον των Επιτροπών της προηγούμενης παραγράφου του παρόντος.

Με τις εξετάσεις αυτές ερευνάται κυρίως η κρίση, η προσαρμοστικότητα στις μεταβαλλόμενες καταστάσεις και απαιτήσεις, η αυτοκυριαρχία, η συναισθηματική σταθερότητα, η σκέψη, η αντίληψη και η εν γένει προσωπικότητα του υποψηφίου.

Με απόφαση του Αρχηγού του Πυροσβεστικού Σώματος ορίζονται ονομαστικά τα τακτικά και αναπληρωματικά μέλη των επιτροπών, οι Γραμματείς αυτών, η ημερομηνία έναρξης και λήξης των εργασιών τους και κάθε άλλη αναγκαία λεπτομέρεια.

Υποψήφιοι και σε άλλες στρατιωτικές σχολές και Αστυνομία

Οι υποψήφιοι που υποβλήθηκαν στη δοκιμασία των προκαταρκτικών εξετάσεων των Σχολών της Ελληνικής Αστυνομίας ή της Στρατιωτικής Σχολής Ευελπίδων (Τμήμα Όπλων) ή Σχολής Ικάρων (Τμήμα Ιπταμένων) ή Σχολής Ναυτικών Δοκίμων ή Σχολής Μονίμων Υπαξιωματικών Στρατού Ξηράς (Τμήμα Όπλων), για τις οποίες επίσης έχουν δηλώσει προτίμηση και κρίθηκαν ικανοί, εξαιρουμένων των ιδιαίτερων απαιτήσεων, δεν προσέρχονται στις προκαταρκτικές εξετάσεις της Σχολής Πυροσβεστών. Σε αυτήν την περίπτωση, οι υποψήφιοι οφείλουν να υποβάλουν στην Επιτροπή Αθλητικών Δοκιμασιών τη σχετική βεβαίωση ικανότητας από την αρμόδια Στρατιωτική ή Αστυνομική Σχολή. Στην ανωτέρω βεβαίωση αναγράφονται τα στοιχεία ταυτότητας του υποψηφίου, ο κωδικός αριθμός υποψηφίου που δίνεται από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, ο αριθμός τηλεφώνου, το ανάστημα του υποψηφίου και ότι κρίθηκε ικανός. Από την ανωτέρω βεβαίωση πρέπει να προκύπτει πως ο υποψήφιος έχει κριθεί ικανός κατά το έτος υποβολής υποψηφιότητας, σε διαφορετική περίπτωση ο υποψήφιος εξετάζεται κατά τα οριζόμενα στην παράγραφο 2 του παρόντος άρθρου.

Σε περίπτωση που οι προκαταρκτικές εξετάσεις των Στρατιωτικών ή Αστυνομικών Σχολών διενεργούνται σε μεταγενέστερο χρόνο, η εν λόγω βεβαίωση προσκομίζεται το αργότερο τη μεθεπόμενη της ολοκλήρωσης της διαδικασίας στη Στρατιωτική ή Αστυνομική Σχολή.

Όσοι προσκομίζουν βεβαίωση, ότι κρίθηκαν ικανοί για τις ανωτέρω Στρατιωτικές ή Αστυνομικές Σχολές, θεωρούνται αυτοδικαίως ΙΚΑΝΟΙ και για τη Σχολή Πυροσβεστών.

Δείτε εδώ το Π.Δ. 44 στο ΦΕΚ Α΄ 68/2016 με πληροφορίες για προσόντα υποψηφίων, κωλύματα κατάταξη υποψηφίων, ειδικές κατηγορίες υποψηφίων, δικαιολογητικά, διαδικασία προκαταρκτικών εξετάσεων (υγειονομικές, αθλητικές και ψυχοτεχνικές δοκιμασίες) κ.ά.

Πατήστε εδώ για να βλέπετε πληροφορίες για τις Σχολές της Πυροσβεστικής Ακαδημίας.



Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Πρόσβαση Ελλήνων του Εξωτερικού στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση - Δείτε τη νέα τροποποίηση της απόφασης

Αποτέλεσμα εικόνας για Πρόσβαση Ελλήνων του Εξωτερικού στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση - Δείτε τροποποίηση της απόφασηςΜε νέα απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων Νίκου Φίλη, τροποποιήθηκε η υπ' αριθ. Φ.151/20049/Β6/2007 (ΦΕΚ 272/Β΄) «Πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που υπάγονται στις ειδικές κατηγορίες του εδαφίου α της παραγράφου 4 του άρθρου 2 του Ν. 2525/1997, όπως αντικαταστάθηκε με τις διατάξεις της παραγράφου 2 του άρθρου 1 του Ν. 2909/2001 (ΦΕΚ 90/Α΄) και των παραγρ. 1, 2 και 3 του άρθρου 13 του Ν. 3404/2005 (ΦΕΚ 260/Α΄)». Σημειώνουμε ότι η εν λόγω τροποποίηση αφορά την ειδική κατηγορία των Ελλήνων του Εξωτερικού. Η υπουργική απόφαση τροποποιήθηκε ως ακολούθως:

Η περίπτωση ii της παραγράφου 2.α του άρθρου 4 της ανωτέρω υπουργικής απόφασης, όπως τροποποιήθηκε και ισχύει, αντικαθίσταται ως εξής:

«ii) Ειδικά για τους υποψηφίους της Ομάδας Προσανατολισμού ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ δίνεται η δυνατότητα επιλογής μεταξύ ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ Ι και ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΙΙ:

Ομάδα Προσανατολισμού ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ Ι

(1) Μαθηματικά
(2) Φυσική
(3) Χημεία
(4) Νεοελληνική Γλώσσα.

Τα τρία (3) πρώτα μαθήματα είναι μαθήματα της Ομάδας Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών της Γ΄ τάξης Γενικού Λυκείου της ημεδαπής και το τελευταίο είναι μάθημα Γενικής Παιδείας της ίδιας τάξης.

Ομάδα Προσανατολισμού ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΙΙ

(1) Βιολογία
(2) Φυσική
(3) Χημεία
(4) Νεοελληνική Γλώσσα.

Τα τρία (3) πρώτα μαθήματα είναι μαθήματα της Ομάδας Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών της Γ΄ τάξης Γενικού Λυκείου της ημεδαπής και το τελευταίο είναι μάθημα Γενικής Παιδείας της ίδιας τάξης».

Η υποπερίπτωση Β της περίπτωσης i της παραγράφου 4.α του άρθρου 4 της ανωτέρω υπουργικής απόφασης, όπως τροποποιήθηκε και ισχύει, αντικαθίσταται ως εξής:

«Β. Ειδικά για τους υποψηφίους Ομάδας Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών, ανάλογα με την επιλογή τους μεταξύ Θετικών Σπουδών Ι και Θετικών Σπουδών ΙΙ οι συντελεστές βαρύτητας ανά Ομάδα Προσανατολισμού και Επιστημονικό Πεδίο διαμορφώνονται ως ακολούθως:

Για τους υποψηφίους Ομάδας Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών Ι

1ο Επιστημονικό Πεδίο Ανθρωπιστικών, Νομικών και Κοινωνικών Επιστημών

α) Μαθηματικά Προσανατολισμού με συντελεστή ένα (1)
β) Φυσική Προσανατολισμού με συντελεστή ένα (1)
γ) Χημεία Προσανατολισμού με συντελεστή ένα (1)
δ) Νεοελληνική Γλώσσα με συντελεστή ένα (1).

2ο Επιστημονικό Πεδίο Θετικών και Τεχνολογικών Επιστημών

α) Μαθηματικά Προσανατολισμού με συντελεστή ένα και επτά δέκατα (1,7)
β) Φυσική Προσανατολισμού με συντελεστή ένα και τρία δέκατα (1,3)
γ) Χημεία Προσανατολισμού με συντελεστή ένα (1)
δ) Νεοελληνική Γλώσσα με συντελεστή ένα (1).

3ο Επιστημονικό Πεδίο Επιστημών Υγείας και Ζωής

α) Μαθηματικά Προσανατολισμού με συντελεστή ένα (1)
β) Φυσική Προσανατολισμού με συντελεστή ένα και επτά δέκατα (1,7)
γ) Χημεία Προσανατολισμού με συντελεστή ένα και τρία δέκατα (1,3)
δ) Νεοελληνική Γλώσσα με συντελεστή ένα (1).

4ο Επιστημονικό Πεδίο Επιστημών της Εκπαίδευσης

α) Μαθηματικά Προσανατολισμού με συντελεστή ένα και τρία δέκατα (1,3)
β) Φυσική Προσανατολισμού με συντελεστή ένα (1)
γ) Χημεία Προσανατολισμού με συντελεστή ένα (1)
δ) Νεοελληνική Γλώσσα με συντελεστή ένα και επτά δέκατα (1,7).

5ο Επιστημονικό Πεδίο Επιστημών Οικονομίας και Πληροφορικής

α) Μαθηματικά Προσανατολισμού με συντελεστή ένα και επτά δέκατα (1,7)
β) Φυσική Προσανατολισμού με συντελεστή ένα και τρία δέκατα (1,3)
γ) Χημεία Προσανατολισμού με συντελεστή ένα (1)
δ) Νεοελληνική Γλώσσα με συντελεστή ένα (1).

Για τους υποψηφίους Ομάδας Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών ΙΙ

1ο Επιστημονικό Πεδίο Ανθρωπιστικών, Νομικών και Κοινωνικών Επιστημών

α) Βιολογία Προσανατολισμού με συντελεστή ένα (1)

β) Φυσική Προσανατολισμού με συντελεστή ένα (1)
γ) Χημεία Προσανατολισμού με συντελεστή ένα (1)
δ) Νεοελληνική Γλώσσα με συντελεστή ένα (1)

2ο Επιστημονικό Πεδίο Θετικών και Τεχνολογικών Επιστημών

α) Βιολογία Προσανατολισμού με συντελεστή ένα (1)
β) Φυσική Προσανατολισμού με συντελεστή ένα και τρία δέκατα (1,3)
γ) Χημεία Προσανατολισμού με συντελεστή ένα (1)
δ) Νεοελληνική Γλώσσα με συντελεστή ένα (1)

3ο Επιστημονικό Πεδίο Επιστημών Υγείας και Ζωής

α) Βιολογία Προσανατολισμού με συντελεστή ένα και επτά δέκατα (1,7)
β) Φυσική Προσανατολισμού με συντελεστή ένα (1)
γ) Χημεία Προσανατολισμού με συντελεστή ένα και τρία δέκατα (1,3)
δ) Νεοελληνική Γλώσσα με συντελεστή ένα (1).

4ο Επιστημονικό Πεδίο Επιστημών της Εκπαίδευσης

α) Βιολογία Προσανατολισμού με συντελεστή ένα (1)
β) Φυσική Προσανατολισμού με συντελεστή ένα και τρία δέκατα (1,3)
γ) Χημεία Προσανατολισμού με συντελεστή ένα (1)
δ) Νεοελληνική Γλώσσα με συντελεστή ένα και επτά δέκατα (1,7).

5ο Επιστημονικό Πεδίο Επιστημών Οικονομίας και Πληροφορικής

α) Βιολογία Προσανατολισμού με συντελεστή ένα (1)
β) Φυσική Προσανατολισμού με συντελεστή ένα και τρία δέκατα (1,3)
γ) Χημεία Προσανατολισμού με συντελεστή ένα (1)
δ) Νεοελληνική Γλώσσα με συντελεστή ένα (1)».





Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


Τρίτη 19 Απριλίου 2016

Εμπλουτισμός του διαθέσιμου ψηφιακού εκπαιδευτικού περιεχομένου για πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα της Γ' Λυκείου

19 04 16edu mathO Ειδικός Γραμματέας Διαχείρισης Τομεακών Ε.Π. του Ευρωπαϊκού Κοινωνικού Ταμείου καλεί το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής να προχωρήσει στην υποβολή προτάσεων έργων (πράξεων), προκειμένου να ενταχθούν και χρηματοδοτηθούν στο πλαίσιο της Πράξης «ΕΜΠΛΟΥΤΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΥ ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΓΙΑ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΣ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΤΗΣ Γ' ΛΥΚΕΙΟΥ ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΕΝΟΨΕΙ ΤΩΝ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ».

Η προτεινόμενη πράξη αποσκοπεί στον εμπλουτισμό του διαθέσιμου ψηφιακού εκπαιδευτικού περιεχομένου για πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα της Γ’ Λυκείου με στόχο την καλύτερη προετοιμασία των μαθητών ενόψει των πανελληνίων εξετάσεων.

Το φυσικό αντικείμενο περιλαμβάνει:

α) Την επικαιροποίηση /προσαρμογή του υλικού των ψηφιακών βοηθημάτων που λειτουργούν ήδη στις απαιτήσεις των νέων αναλυτικών προγραμμάτων σπουδών

β) Την αναβάθμιση - επέκταση του ιστότοπου των υφιστάμενων βοηθημάτων για την επόμενη διετία και

γ) Τη δημιουργία νέου ψηφιακού βοηθήματος και την επέκταση του ιστότοπου ώστε να φιλοξενήσει το νέο υλικό.

Απαιτείται συντονισμός του Δικαιούχου της Πράξης με το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων αναφορικά με την επιλογή των μαθημάτων και της ύλης των ψηφιακών βοηθήματα που θα αναπτυχθούν ή θα επικαιροποιηθούν με βάση τα νέα προγράμματα σπουδών.

Το περιεχόμενο των βοηθημάτων θα περιλαμβάνει:


i) παραδόσεις της θεωρίας του αντίστοιχου μαθήματος σε μορφή βίντεο ή διαφανειών

ii) υποστηρικτικό υλικό του μαθήματος, όπως σημειώσεις, ερωτήσεις θεωρίας και ασκήσεις,

iii) επαναληπτικά διαγωνίσματα στα πρότυπα των θεμάτων των πανελληνίων εξετάσεων.

Η επικαιροποίηση του υλικού των υφιστάμενων βοηθημάτων καθώς και η ανάπτυξη του νέου βοηθήματος θα γίνει από εκπαιδευτικούς που θα επιλεγούν μέσω ανοικτών προσκλήσεων καθώς και εθελοντές. Η ομάδα των εκπαιδευτικών θα πλαισιώνεται από μια τεχνική ομάδα που θα έχει την ευθύνη κατασκευής και ανάρτησης του υλικού καθώς και λειτουργίας του ιστότοπου.

Αξιοποιώντας σύγχρονες τεχνολογίες διαχείρισης εκπαιδευτικού περιεχομένου με βασικό μέσο επικοινωνίας το διαδίκτυο, η πρόταση θα δημιουργήσει ένα συμπληρωματικό εργαλείο εκπαίδευσης, που στοχεύει στην ενδυνάμωση του μαθητή για την πληρέστερη προετοιμασία του για τις πανελλήνιες εξετάσεις και που θα διασφαλίζει ίσες ευκαιρίες για όλους: μαθητές που προέρχονται από ασθενέστερες οικονομικά τάξεις, άτομα με χρόνια προβλήματα υγείας που απουσιάζουν επί μακρόν από το σχολείο, καθώς και άλλες κοινωνικά ευάλωτες ομάδες μαθητών.

Το ψηφιακό περιεχόμενο που θα αναπτυχθεί θα βοηθήσει τον εκπαιδευτικό να βελτιώσει το επίπεδο της διδασκαλίας και παράλληλα τις δεξιότητές του στη χρήση των ΤΠΕ.


Πατήστε εδώ για να συνδεθείτε με τα ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ του ΥΠΠΕΘ.




Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.