Πέμπτη 12 Οκτωβρίου 2017

Εισαγωγή επιλαχόντων σπουδαστών στις ΑΕΝ εκπαιδευτικού έτους 2017-2018 - Όλοι οι επιτυχόντες

Αποτέλεσμα εικόνας για Ανακοίνωση για την εισαγωγή επιλαχόντων σπουδαστών στις ΑΕΝ εκπαιδευτικού έτους 2017-2018Πίνακες Εισαγομένων (Πλοιάρχων & Μηχανικών) στις Ακαδημίες Εμπορικού Ναυτικού (Α.Ε.Ν.) για την κάλυψη κενών θέσεων εκπαιδευτικού έτους 2017-2018

Από το Υπουργείο Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής ανακοινώνεται ότι την 12 Οκτωβρίου 2017 ημέρα Πέμπτη δημοσιεύτηκαν οι πίνακες εισαγομένων (Πλοιάρχων και Μηχανικών) στις Ακαδημίες Εμπορικού Ναυτικού (Α.Ε.Ν.) προς κάλυψη κενών θέσεων έτους 2017-2018, όπως προβλέπεται από το κεφάλαιο ΙΑ΄ παρ. 4 της σχετικής προκήρυξης.

Σχετικά αρχεία: 







Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από ηλεκτρονικά ή έντυπα μέσα είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


246 σχόλια:

  1. Τα 100 άτομα από τους πλοιάρχους που είναι έλεγαν ότι θα μπουν 100 άτομα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτά τα άτομα είναι συμπληρωματικά μαζί με τους 76 μηχανικούς και λέγεται ότι τα αποτελέσματα θα ανακοινωθούν σε λίγες ημέρες.Υπομονή και καλή επιτυχία σε όλους!

      Διαγραφή
    2. Ποσο ακόμα υπομονή αφού κάνουν χίλια χρόνια να βγάλουν το % από το σύνολο που θα μπουν και μετά να δουν ποιοι είναι πρώτοι στις λίστες, αφού μόνοι τους έφτιαξαν τη λιστα ανά βαθμό όχι αλφαβητικά. Ελεος ειλικρινά.

      Διαγραφή
  2. το 24 απο τους πλοιαρχους ειναι τριτεκνος και τον εχουν γενικη κατηγορια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αδερφε οντως και καποια αλλα ατομα δεν ειναι γενικη κατηγορια απο το επαλ και ειναι μεσα

      Διαγραφή
  3. καλα απο επαλ πηραν μονο απο την γενικη κατηγορια??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κ.Ανώνυμε παρακαλούμε περάστε από τη Γραμματεία να παραλάβετε το βραβείο βλακείας που κερδίσατε λόγω του σχολίου σας...Εάν δεν γνωρίζετε μπορείτε απλά να μην σχολιάζετε

      Διαγραφή
    2. πες τα ρε αδερφε με τον καθε πικραμενο να πουμε το μονο π εχω να πω ειναι καλη φοιτητικη χρονια στους επιλαχοντες.

      Διαγραφή
    3. exoun mpei atoma ths idias katigorias me emena, me ligotera moria

      Διαγραφή
  4. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το σχόλιο διαγράφεται γιατί υπάρχει προσωπική αναφορά σε συγκεκριμένο πρόσωπο. Το panelladikes24 επιτρέπει τον ελεύθερο σχολιασμό αρκεί να μην περιέχουν ύβρεις και προσωπικές αναφορές.

      Διαγραφή
  5. Εάν δεν γνωρίζετε Μην σχολιάζετε...το παιδί Αφού δεν πέρασε ως τριτεκνος μπήκε ταυτόχρονα στη γενική κατηγορία...Όλοι εσείς οι «θυγμενοι» γυρίστε στις σπηλιές σας και αφήστε τους επιλαχόντες να χαρούν...εύχομαι και Καλή επιτυχία στους επομενους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ρε παιδιά είμαι 11ος στους τριτεκνους από ΓΕΛ. Έχω καμία ελπίδα για πλοιαρχων μαζί με τους 100 συμπληρωματικους; Με έχει πεθάνει η αγωνία τόσες μέρες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλησπέρα παιδιά αν κατάλαβα σωστά τελικά δεν βγήκαν μαζί οι κενές θέσεις με τις υπόλοιπες 176.
    Είμαι στους μηχανικούς στα κοινωνικά από Επαλ 2ος. Και έχω πάψει να ελπίζω για φέτος με αυτά που βλέπω! Καλή επιτυχία και στου υπόλοιπους στην τελευταία ευκαιρία !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Για τις 176 θέσεις μέχρι το τέλος του μήνα θα έχει ξεκαθαρίσει το τοπίο 2ος είσαι γιατί τέτοια απελπισία ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ναι μην σε ξεγελάει το ότι είμαι 2ος.
    Τα κοινωνικά κριτήρια από Επαλ είναι στο 5% και εκτός αυτού διάβασα το πώς θα μας επιλέξουν και είμαι πάλι στο 17% από Επαλ! Όπως φαίνεται με 18100 μόρια δεν πάω πουθενά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πως και δεν μπηκες με 18100; Θα ξανα δωσεις;Εγω εκανα μαλ. Μεγαλη. Ειχα 18998 μπηκα σε μια στρατ. Και εφυγα γτ δεν μου αρεσε... και τωρα πρεπει να ξανα δωσω. Με 10% μονο τει παω..

      Διαγραφή
  10. Έτσι όπως τα λες είναι μικρό το ποσοστό όμως ποτέ δεν ξέρεις υπομονή μέχρι περίπου τέλος του μήνα και καλή επιτυχία σου εύχομαι Να σκέφτεσαι θετικά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αυτό λέει και ή φουκαριάρα ή μάνα μου χαχαχα. Επίσης εύχομαι σε όλα τα παιδιά ότι καλύτερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αθάνατη Ελληνίδα Μανα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μία ερώτηση παιδιά, αν θέλει κάποιος ας μου απαντήσει, σας παρακαλώ. Είμαι στους πολύτεκνους στην πρώτη 5άδα για μηχανικός και συγκεντρώνω μόλις 19000 μόρια έχω ελπίδες ή είναι αρκετά χαμηλά τα μόρια μου (χαμηλά με βάση τις βάσεις που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο);;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλησπέρα φίλε μου σαν και μένα είσαι!
    Ένας θεός ξέρει! Με 18100 είμαι δεύτερος στα κοινωνικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλησπέρα, μπορεί κάποιος να μου πει τι ποσοστά θα πάρουν απ'τους 100 πλοιαρχους; Δεν έχω καταλάβει πως θα γίνει. Εγώ έχω 20100 μόρια και είμαι ΣΥΝΟΛΙΚΑ (από όλες τις κατηγορίες στους πρώτους εκατο)..... Αυτό σημαίνει ότι θα περάσω; Ας μου εξηγήσει καποιος γιατι έχω καταμπερδευτει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν διαβάσεις πιο προσεκτικά την ανακοίνωση τότε θα δεις ότι σύμφωνα με τα ποσοστά που αναγράφονται θα εισαχθούν 50 από ΓΕΛ, 17 από ΕΠΑΛ μηχ.διοικ. κ.λ.π., 26 από ΕΠΑΛ Ναυτ. και 7 από ΕΠΑΛ λοιπά. Δεν καταλαβαίνω τι ενοείς όταν λες "συνολικά από όλες τις κατηγορίες στους πρώτους 100". Σε πόσες κατηγορίες ανήκεις;

      Διαγραφή
  16. Παιδιά εγώ με 18500 στα κοινωνικά κριτήρια από γενική κατηγορία ξέρετε τι παίζει ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. to 50% apo geniko lykeioo opote 50 ploiarxoys kai38 mhxanikoys

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μα δεν είναι έτσι!
    Λέει ότι θα πάρει καθαρά απολυτήριο μόνο!
    Εκτός αν διάβασα λάθος, πάντως αν είναι κανονικά δηλαδή γενικά, πολυτεκνοι, τριτεκνοι και κοινωνικά τότε εγώ πού είμαι 2ος στα κοινωνικά από Επαλ στους μηχανικούς....είναι ζήτημα να περάσω γιατί αν είναι 38 γενικά και πάρει μόνο το 5% του Επαλ στα κοινωνικά με την διαίρεση πού έκανα μού βγήκε 1.9 οπότεδεν ξέρω απλά ελπίζω!
    Θα δείξει παιδιά γιατί δεν ξέρουμε τι μπορεί να προκύψει να λέει λάθος πράγματα τόση ώρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. *Να λέω λάθος πράγματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Κοινωνικά κριτήρια και κουραφέξαλα. Οι βαθμολογικά καλύτεροι έπρεπε να εισάγονται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι βαθμολογικά καλύτεροι περνάνε. Αυτοί που υπάγονται σε κοινωνικά κριτήρια εισάγονται επιπλέον χωρίς να παίρνουν την θέση κανενός.

      Διαγραφή
  21. Καλησπέρα παιδιά Ξέρουμε εάν ξαναβγάλει επιλαχών Δεκεμβριο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Συμπέρασμα, τα αποτελέσματα τα περιμένουμε μέχρι 25 του μήνα, σωστά;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καθόλου σωστά διότι από πουθενά δεν προκύπτει ότι τα αποτελέσματα θα βγούν στις 25 του μηνός. Θα πρέπει να τα περιμένεις απο στιγμή σε στιγμή.

      Διαγραφή
    2. Συγγνώμη αλλά δεν είπα "στις" 25 του μηνός είπα "μέχρι" τις 25 αυτό σημαίνει σε ένα χρονικό διάστημα από τώρα μέχρι τις 25, κάπου ανάμεσα σε αυτές τις ημερομηνίες. Όπως και να 'χει ελπίζω να βγουν όσο πιο σύντομα γίνεται. Καλή μας επιτυχία!

      Διαγραφή
  23. Σήμερα το πρωί που πήρα τηλέφωνο μου είπαν να γραφτούν πρώτα οι επιλαχόντες και μέχρι το τέλος του μήνα θα έχουν βγει και για τους 176

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Πώς γίνεται να περνάνε άτομα που δεν είναι καν στην αρχική λίστα με αυτούς που δεν πέρασαν ??? Επαλ πολύτέκνων ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποιός σου είπε πως δεν ήταν στην αρχική λίστα.Για κοίταξε πιό προσεκτικά την λίστα Επαλ πολυτέκνων

      Διαγραφή
    2. Κοίταξα και πολύ καλά μάλιστα δεν υπάρχει πουθενά κρίμα για εμάς που ήμαστε στης πρώτες θέσεις και ελπίζουμε...

      Διαγραφή
  25. Ελλας στο μεγαλειο σουυυ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Επειδή διαβάζω τις απορίες πολλών παιδιών που αγωνιούν δικαιολογημένα,θα προσπαθήσω να εξηγήσω το περιεχόμενο της ανακοίνωσης για την εισαγωγή των επιπλέον 176 υποψηφίων.Έτσι λοιπόν η ποσόστωση των εισαγομένων θα έχει ως εξής:
    1)ΠΛΟΙΑΡΧΟΙ 100 εισαγόμενοι
    α)απο ΓΕΛ 50% δηλαδή 50 άτομα
    β)από ΕΠΑΛ μηχ..διοικ. 17% δηλαδή 17 άτομα
    γ)από ΕΠΑΛ ναυτ. 26% δηλαδή 26 άτομα
    δ)από ΕΠΑΛ λοιπά 7% δηλαδή 7 άτομα
    2)ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ 76 εισαγόμενοι
    α)απο ΓΕΛ 50% δηλαδή 38 άτομα
    β)από ΕΠΑΛ μηχ..διοικ. 17% δηλαδή 13 άτομα
    γ)από ΕΠΑΛ ναυτ. 26% δηλαδή 20 άτομα
    δ)από ΕΠΑΛ λοιπά 7% δηλαδή 5 άτομα
    Δεν έχει σημασία αν τα ανήκετε σε ειδικές κατηγορίες αφού αυτές οι θέσεις έχουν πλέον καλυφθεί από τους αρχικούς πίνακες και από τους επιλαχόντες. Τώρα όλοι οι υποψήφιοι που έχουν απομείνει μετά και την εισαγωγή των επιλαχόντων θα κριθούν με γενικά κριτήρια σύμφωνα με τα μόρια που έχουν συγκεντρώσει ανεξάρτητα σε ποιά λίστα αναγράφεται το όνομά τους (γενική η ειδικές).
    Επομένως ελέγξτε τους πίνακες των μη εισαγομένων και αφου αφαιρέσετε τους επιλαχόντες που εισήχθησαν, θα δείτε ποιοί από τους υπολοίπους θα εισαχθούν βάσει του παραπάνω πίνακα ποσόστωσης και βάσει των μορίων που συγκεντρώνει ο καθένας σας.
    Με την ελπίδα ότι κάπως σας διευκόλυνα σας εύχομαι καλή επιτυχία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ είμαι στην 25η σελίδα και ειμαι 6η αλλά μπήκαν στο παιδιά άρα ειμαι στην τέταρτη. Ειναι από επαλ τεε ναυτικού τομέα άρα αφού θα πάρουν 26 άτομα μπαίνω ε;

      Διαγραφή
    2. Αγαπητή Ραφαέλα είδα τη θέση σου και σύμφωνα με την ανακοίνωση να περιμένης την εισαγωγή σου. Καλή πρόοδο.

      Διαγραφή
    3. Ειμαι πεμπτος απο επαλ ημερισιο πολυτεκνος εχω πιθανοτητα?

      Διαγραφή
    4. Χίλια συγγνώμη που ενοχλώ, αλλά φαίνεται πως είσαι ένα άτομο αξιόπιστο από τα λεγόμενα σου, παραπάνω, οπότε θα ήθελα την γνώμη σου και εγώ. Είμαι στην σελίδα 13 στον "Πίνακα μη εισαγόμενων υποψηφίων δεύτερης ΓΚ" και ειδική κατηγορία "Πολύτεκνοι" στη σειρά 5 και από ότι είδα τα 4 παραπάνω παιδιά τα έχουν πάρει στους επιλαχόντες. Αυτό σημαίνει πως έχω κάποια ελπίδα ή δεν υπάρχει περίπτωση να δω το όνομά μου στους 176; Σε παρακαλώ βοήθησε με, αν γνωρίζεις κάτι. Ευχαριστώ!

      Διαγραφή
    5. Στη σελίδα 13 περιλαμβάνονται υποψήφιοι της κατηγορίας "ΓΕΛ 15%". Δεν έχει τώρα πια σημασία ότι ανήκεις στους πολύτεκνους αφου στην ανακοίνωση για τους 176 δεν αναφέρεται εισαγωγή υποψηφίων από ειδικές κατηγορίες. Άρα οι 176 θα εισαχθούν με γενικά κριτήρια δηλαδη με τα μόρια που διαθέτουν.Επομένως οι 50 πλοίαρχοι που θα εισαχθούν απο ΓΕΛ θα προέρχονται και απο τις 4 κατηγορίες των ΓΕΛ (γενική κατηγορία,πολύτεκνοι,τριτεκνοι,κοινωνικά κριτήρια)σύμφωνα με τα μόρια που εχουν συγκεντρώσει και οι 50 πρώτοι θα εισαχθούν.

      Διαγραφή
    6. Εντάξει, τώρα κατάλαβα! Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση!

      Διαγραφή
  27. Καλημέρα επειδή δεν μού βγάζει τα σχολεία του καθενός πώς θα το ξέρω αυτό? Είμαι στην σελίδα 54 2ος στα κοινωνικά από Επαλ!
    Ευχαριστώ πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλέξανδρε στην κορυφή κάθε σελιδας αναγράφεται το είδος Λυκείου απο το οποίο έχει αποφοιτήση ο καθένας.Στην περίπτωσή σου στη σελίδα 54 το σχολείο είναι"ΕΠΑΛ ΜΗΧ...ΔΙΟΙΚ.ΥΠ. Ελπίζω να σε βοήθησα.

      Διαγραφή
    2. Σε ευχαριστώ πολύ αν όμως κατάλαβα σωστά δεν έχω ελπίδες!

      Διαγραφή
  28. Καλημέρα σε όλους!Εγώ είναι στην 11 σελίδα στον πίνακα που λέει ότι δεν εισάγονται από δεύτερη γενική κατηγορία !16ος είμαι!έχω πιθανότητες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε μου αν είσαι 16ος στην σελίδα 11 σημαίνει ότι έχεις σειρά 601ος δηλαδή πριν από εσένα προηγούνται άλλοι 600 ενω θα εισαχθούν μόνο 50. Νομίζω ότι έγραψες το σχόλιό σου για να αστειευθής. Να είσαι καλά.

      Διαγραφή
    2. Όχι δεν το έγραψα για να στειευθω απλα ήθελα κάποιος να μου εξηγήσει όπως Εσύ για να ξέρω πως πάει όλο το θέμα!Σε ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  29. Ναι σε ευχαριστώ πολύ αν και νομίζω να έχω ελπίδες για φέτος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Στην 2η παράγραφο της ανακοίνωσης για την αύξηση των εισακτέων αναφέρει "πέραν των ανωτέρω εισαγονταιυποχρεωτικως.....εφόσον συγκέντρωσαν τη βαθμολογική... προερχόμενοι εκ των ειδικών κατηγοριων ". Αρα θα πάρουν ειδικές κατηγορίες αλλά μήπως πλέον των 176;μάλλον ο Γιώργος Μ φαίνεται γνωστής του θέματος για να μας απαντήσει. Ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η βάση επιτυχίας είναι τα μόρια πού συγκεντρώνει ο τελευταίος εισαγομενος. Επομένως όσοι έχουν αυτή τη βάση εισάγονται αδιακρίτως αν ανήκουν σε γενική η κάποια ειδική κατηγορία.
      Το πνεύμα της παραγράφου 2 είναι ότι οι προερχόμενοι από ειδικές κατηγορίες δεν θα έχουν αυτή τη φορά προνομιακή μεταχείρηση αφού θα πρέπει και αυτοί να συγκεντρωσουν όπως και οι υπόλοιποι την βαθμολογική βάση. Το ότι θα εισαχθούν και αυτοί όπως και οι υπόλοιποι δεν σημαίνει ότι παίρνουν ειδικές κατηγορίες. Απλά όλοι οι υποψήφιοι εντάσονται στη γενική κατηγορία και εισάγονται βάσει μορίων.

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ για τη διευκρίνιση.

      Διαγραφή
  31. Εγώ Είμαι 59 θέση γενική κατηγορία στην πρώτη σελίδα.. Έχω ελπίδες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Βέβαια όπως πρόσεξα αντίστοιχη ανακοίνωση το 2015 έλεγε πάλι πλέον των παραπάνω αλλά συγκεκριμενοποιουσε ότι θα είναι επιπλέον 48 από ειδικές κατηγορίες και όντως τους πήρε extraενω τώρα αναφέρει εφόσον συγκεντρώνει τη βαθμολογική βάση επιτυχίας. Αρα μάλλον όπως αναφέρει ο Γιώργος Μ είναι οι ειδικές κατηγορίες είναι μέσα στους 50 πχ πλοίαρχους από γέλιο. Επομένως σε ποια μόρια θα φθάσει ο τελευταίος από γέλ15%; ποιος είναι καλός στα μαθηματικά να απαντήσει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΣΥΓΓΝΏΜΗ ΓΙΑ ΤΟ ΛΆΘΟΣ ΓΕΛ ΉΘΕΛΑ ΝΑ ΓΡΆΨΩ Κ ΟΧΙ ΓΈΛΙΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί μπερδεύεστε; Πάρτε τους πίνακες των μη εισακτέων πλοιάρχων από ΓΕΛ. (γενική κατηγορία,πολύτεκνοι,τρίτεκνοι,κοινωνικά κριτήρια).Διαγράψτε αυτούς που εισήχθησαν ως επιλαχόντες. Στη συνέχεια οι 50 πρώτοι από όποια κατηγορία και αν προέρχονται θα εισαχθούν.

      Διαγραφή
    2. Τι σημαίνει από οποία κατηγορία; θα πρέπει δηλαδή να εξαντλούνται συνολικά από κάθε κατηγορία όσοι έχουν τα ίδια μόρια για να κατεβαίνουμε; δηλαδή πρώτα θα μετρήσουμε πόσοι πχ έχουν μέχρι 20400 από ΓΕΛ 15% μετά πάμε σε όσους έχουν τα ίδια μόρια από τις ειδικές και αφού τελειώσουν πάμε πάλι ξανά με λιγότερα μόρια στα ΓΕΛ 15% και μετά στις άλλες ούτω καθεξής; μέχρι να είναι συνολικά 50 στην ουσία σε φθίνουσα σειρά κατά γενικη κ ειδικές κατηγορίες;

      Διαγραφή
    3. Ακριβώς έτσι. Πολύ σωστά

      Διαγραφή
    4. Επιτέλους κάποιος που όχι μόνο ξέρει αλλά μπορεί κ να εξηγήσει,αυτό που ξερει με σαφηνεια κ κυρίως απλά κ κατανοητά. Ευχαριστούμε!!!

      Διαγραφή
    5. Να είστε καλά. Καλή επιτυχία

      Διαγραφή
  34. Νομίζω ότι πρέπει πλέον να σταματήσουμε να αγχωνομαστε για το πότε θα ανακοινωθούν. Ειλικρινεις ευχαριστιες κ πάλι στο Γιώργο Μ για τις διευκρινίσεις του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Γνωρίζουμε πως θα καλύψουν την ύλη οι συμπληρωματικοί,δεδομένου ότι τα αλλά παιδιά θα έχουν σχεδόν ένα μήνα στην σχολή;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Υποθέτω με εντατική μελέτη. Όποιος έχει θέληση όλα τα καταφέρνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Για σας κύριε Γιώργο σας παρακαλώ ειμαι σε μια κατάσταση που ο χρόνος με πιέζει εγω παω για μηχανικός εχω 19270 μόρια ειμαι 12 στους τρίτεκνους και στούς καπετάνιους και μηχανικούς που δεν εισάγονται καπου στο 123 απο ΓΕΛ λέγομαι λευτέρης Πολιτάκης λογο του οτι ειστε γνωστής θα μπορούσατε να μου πείτε την γνώμη σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Λευτέρη, ανήκεις στους τρίτεκνους από ΓΕΛ (15%). Στους πίνακες των μη εισακτέων μηχανικών από όλες τις κατηγορίες ΓΕΛ (15%) και μετά την αφαίρεση όσων εισήχθησαν ως επιλαχόντες, απομένουν υποψήφιοι που εχουν συγκεντώσει περισσότερα μόρια από εσένα (19260 (17,30)) ανά κατηγορία ως ακολούθως:
    ΓΕΛ (15%) γενική κατηγορία 64 άτομα, ΓΕΛ (15%) τρίτεκνοι 9 άτομα, ΓΕΛ (15%) κοινωνικά κριτήρια 3 άτομα.
    Από αυτούς τους παραπάνω 76 υποψηφίους μηχανικούς από ΓΕΛ (15%) που προηγούνται, θα εισαχθούν σύμφωνα με την ανακοίνωση οι πρώτοι 38 (76 θέσεις μηχανικών Χ 50%).
    Λυπάμαι που γίνομαι δυσάρεστος παιδί μου, αλλά είμαι σίγουρος ότι θα έχεις και άλλες πολλές και καλές ευκαιρίες στη ζωή σου. Μη χάνεις το κουράγιο σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Καλησπερα κ.Γιωργο Μ .Ειμαι 5ος απο τους αποτυχοντες του ημερισιου επαλ ειδικη κατηγορια πολυτεκνος με 18.200 ..εχω πιθανοτητες?ευχαριστω εκ των προτερων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αστέριε, όπως έχω εξηγήσει σε προηγούμενα σχόλιά μου,οι 176 εισακτέοι θα κριθούν μόνο με τα μόριά τους χωρίς να ληφθούν υπ'όψη ειδικά κριτήρια. Επομένως για κάθε είδος Λυκείου στο οποίο ανήκει ο κάθε υποψήφιος και οι 4 πίνακες μη εισαγομένων που το αφορούν (γενική κατηγορία,πολύτεκνοι,τρίτεκνοι και κοινωνικά κριτήρια), αφού αφαιρεθούν όσοι εισήχθησαν ως επιλαχόντες, ενοποιούνται σχηματίζοντας έναν ενιαίο πίνακα και οι υποψήφιοι ταξινομούνται σε αυτόν βάσει των μορίων τους για να γίνει η επιλογή.
      Στην περίπτωσή σου που ανήκεις σε ΕΠΑΛ μηχ...διοικ.υπ.(5%), στους Πλοιάρχους με βάση τα μόριά τους, προηγούνται από εσένα από γενική κατηγορία 40, από πολύτεκνους 4, από τρίτεκνους 11 και από κοινωνικά κριτήρια 2. Ήτοι συνολικά 57 υποψήφιοι από τους οποίους θα εισαχθούν οι πρώτοι 17. Αντίστοιχα στους Μηχανικούς με την ίδια ως ανω μεθοδολογία προκύπτει ότι προηγούνται από εσένα συνολικά 66 υποψήφιοι και θα εισαχθούν οι πρώτοι 13. Όπως βλέπεις είναι πολύ δύσκολα τα πράγματα.

      Διαγραφή
  40. Κύριε. Γιώργο. Συγνώμη. Πολυτεκνοι.πόσοι.περίπου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Αν.θα.πάρουν. εννοώ. .ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω εξηγήσει ότι οι 176 δεν θα κριθούν με ειδικά κριτήρια αλλά μονο με βάση τα μόριά τους.

      Διαγραφή
  42. Κύριε Γιώργο είμαι πατέρας ενός απο τους νεαρούς που πέρασε με τους επιλαχόντες. Τα διευκρινιστικά και τόσο καταρτισμένα σχόλια σας που κάνατε και εξακολουθείτε να κάνετε με τόση αγάπη προς τα παιδιά είναι ενα Βάσλσαμο στην αγωνία τους ακόμα και αν το αποτέλεσμα είναι δυσάρεστο. Είστε ένας πολύ ξεχωριστός άνθρωπος και τόσο σπάνιος που είμαι βέβαιος ότι εκτός απο τις πληροφορίες σας τα παιδιά ωφελήθηκαν απο το ήθος σας. Να είστε πάντα καλά κύριε. Για τα παιδιά που δεν πέρασαν να γνωρίζουν οτι η ζωή όλη είναι ακόμα μπροστά τους και αυτού του είδους η αποτυχία στην πραγματικότητα είναι ενα μεγάλο εφόδιο για το μέλλον τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ κύριε,
      με μεγάλη συγκίνηση διάβασα το ευγενικό σας σχόλιο διότι δεν με έχουν συνηθίσει σε παρόμοιες κολακευτικές φιλοφρονήσεις. Είμαι και εγώ πατέρας και χτυποκαρδώ για το μελον των παιδιών μου. Όλους αυτούς τους νεαρούς υποψήφιους τους βλέπω σαν δικά μου παιδιά που θέλω να τα αγκαλιάσω και να τους πώ δυό λόγια για να απαλύνω την αγωνία τους. Και τούτο διότι η δικιά μου γενιά δεν φρόντισε να τους διασφαλίσει έναν κόσμο καλίτερο απ'αυτόν που παρέλαβε. Γι'αυτό προσπαθώ κι εγώ νοιώθοντας χρέος απέναντί τους να τους βοηθήσω έστω και λίγο βγάζοντάς τους από την άγνοια αφού κανείς άλλος δεν μπήκε στον κόπο να τους συμβουλέψη.
      Η απόφαση που πήρατε για να μου εκφράσετε τα συναισθήματά σας δείχνουν άνθρωπο ευαίσθητο με ηθικές αρχές που τις κληροδοτεί στους απογόνους του. Δεν με εκπλήσει λοιπόν ότι ο γυιός σας είχε αυτή την επιτυχία που αν κρίνω από το ήθος του πατέρα του πολύ σύντομα θα έχει και πολλές άλλες. Και πάλι ευχαριστώ.

      Διαγραφή
  43. κύριε Γιώργο,
    Και μόνο που σκύβετε με τόσο ενδιαφέρον στην αγωνία όλων των παιδιών είναι συγκηνητικό. Μακάρι να είστε εκπαιδευτικός. Σας ευχαρίστησε ο γιος μου χθες για τη σαφήνεια και πληρότητα των διευκρινίσεων που δώσατε και αισθάνομαι την ανάγκη να το κάνω κι εγώ. Να είστε πάντα καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Χαλάλι ο χρόνος που αφιερώνω όταν η προσπάθειά μου βρίσκει τέτοια αποδοχή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Είναι άδικο ένας πολύτεκνος τριτεκνος κ ούτε καθεξής να μπαίνει στο ίδιο καζάνι με τους υπόλοιπους....ελλας στο μεγαλείο σου αλλά πως θα τακτοποιηθούν τ τσιράκια των υπουργών κ ούτε καθεξής λαμόγια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Καλά έκανες και έγραψες το σχόλιό σου, γιατί δεν πρέπει να μένης με την απορία που ενδεχομένως να είναι και απορία πολλών άλλων παιδιών.
    Όλοι ανεξαιρέτως οι υποψήφιοι (γενικοί και ειδικοί) κρίνονται βάσει των μορίων τους για την εισαγωγή τους στις θέσεις γενικής επιλογής που ανέφερε η αρχική προκύρηξη στην σελίδα 2, άρθρο Β, παράγραφος 1 και που ήταν 514 πλοίαρχοι και 471 μηχανικοί.
    Πέραν αυτών των θέσεων που τις διεκδικούν ισότιμα όλοι ανεξαιρέτως (γενικοί και ειδικοί) βάσει των μορίων τους, αποφασίσθηκε για λόγους κοινωνικής ευαισθησίας να βοηθηθούν και κοινωνικά ασθενέστερα άτομα (πολύτεκνοι,τρίτεκνοι,κοινωνικά κριτήρια). Αυτοί επιλέγονται από τους πίνακες των ειδικών κατηγοριών για να καλύψουν τις επιπλέον ειδικές θέσεις που αναφέρονται στη σελίδα 2 της προκύρηξης στις επόμενες παραγράφους του άρθρου Β και που είναι (επί πλέον τονίζω) 83 πλοίαρχοι και 74 μηχανικοί. Έτσι το σύνολο των εισακτέων ανέρχεται σε 597 πλοιάρχους και 545 μηχανικούς.
    Άρα για τις θέσεις γενικής επιλογής εισάγονται για λόγους ισότητος υποψήφιοι από όλους τους πίνακες, ενώ για τις ειδικές θέσεις οι υποψήφιοι εισάγονται από τους πίνακες των ειδικών κατηγοριών. Στην επιλογή των επιλαχόντων ελήφθησαν υπόψη όλοι οι πίνακες και ανάλογα με την κενή θέση που παρουσιάσθηκε (γενική η ειδική), επιλέγησαν υποψήφιοι από τους αντίστοιχους πίνακες.
    Τώρα η ανακοίνωση για τους 176 πουθενά δεν αναφέρει εισαγωγή υποψηφίων με ειδικά κριτήρια. Γι αυτό όλοι οι υποψήφιοι που έχουν απομείνει (γενικοί και ειδικοί) ενσωματώνονται για λόγους ισότητος σε μια γενική κατηγορία και θα εισαχθουν βάσει των μορίων τους.
    Τελειώνοντας θα ήθελα να προσθέσω ότι για λόγους παρερμηνίας των ανακοινώσεων, πολλά παιδιά ίσως κρίνουν ως άδικα κάποια πράγματα και αισθάνονται πικρία και απογοήτευση. Όμως δεν υπάρχει μεγαλύτερο άδικο από το να κρίνουμε άδικα κάποιες κοινωνικά δίκαιες πράξεις.
    Τώρα ελπίζω πως όλα τα παιδιά να έχουν κατανοήσει πως γίνεται η επιλογή των υποψηφίων .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Κύριε Γιώργο Καλημέρα ! Πρώτον ευχαριστούμε για όλο αυτό που κάνετε για εμάς την στιγμή που δεν μπορεί να το κάνει κανείς καθως η αγωνία μας είναι τεράστια για το μέλλον μας .
    Είμαι από τα γενικά λύκεια στη γενική κατηγορία και νούμερο 22ο από τον πίνακα με τα παιδιά της δεύτερης γενικής κατηγορίας που δεν εισηχθησαν.
    Προσπάθησα να κάνω τον τρόπο που είπατε για να δω αν θα είμαι μέσα στους 50 αλλά δεν μπορώ να βρω άκρη . Αν έχετε την καλοσύνη βοηθήστε με , ευχαριστώ πολύ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ασφαλώς και θα σε βοηθήσω. Όμως δεν μου διευκρινίζεις αν εισαι στους πίνακες των πλοιάρχων η των μηχανικών. Θα βοηθουσε αν γράψεις και σε ποιά σελίδα των μη εισαγομένων περιλαμβάνεται το όνομά σου, καθώς και ποιά έχεις δηλώσει ως πρώτη επιλογή (πλοιάρχων η μηχανικών) και τα μόρια που έχεις συγκεντρώσει.
      Περιμένω τις διευκρινήσεις σου.

      Διαγραφή
  48. Συγγνώμη που δεν το ανέφερα.
    Αρχικά είμαι στην πρώτη σελίδα των μη εισαγωμενων. Είμαι το νούμερο 22. Έχω 20.800 μόρια . Και έχω δηλώσει μόνο για πλοιαρχος. Σας ευχαριστώ πολύ και πάλι !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δημήτρη, από την γενική κατηγορία ΓΕΛ (15%)πλοιάρχων που υπάγεσαι οι πρώτοι 14 έχουν ήδη εισαχθεί ως επιλαχόντες. Επομένως είσαι 8ος στην σειρά κατάταξης. Θα εισαχθούν 50 πλοίαρχοι. Οι περισσότεροι θα είναι από την γενική κατηγορία στην οποία υπάγεσαι κι εσύ, και κάποιοι από τους τρίτεκνους αφού τα μόρια των υποψηφίων από τις άλλες κατηγορίες δεν είναι αρκετά. Θα πρέπει να περιμένης την εισαγωγή σου. Σου εύχομαι καλή σταδιοδρομία και καλές θάλασσες παιδί μου.

      Διαγραφή
  49. Κυριε Γιώργο καλησπέρα!! Χρειαζομαι και γω την βοήθεια σας.. Ειμαι 51ος πλοίαρχος στην πρώτη σελιδα και 12ος μηχανικος στην 35η σελιδα βέβαια αυτες ειναι οι θέσεις με τους επιλαχοντες μαζι θελω να μου πειτε τι πιθανότητες υπάρχουν και για πλοίαρχος αλλα και για μηχανικος.. Ειμαι απο γενικο λυκειο, γενικη κατηγορία.. Ευχαριστώ εκ των προτέρων!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Παναγιώτη η εισαγωγή σου με βάση τα μόριά σου είναι βέβαιη. Θα εισαχθείς στον κλάδο που έχεις δηλώσει ως πρώτη επιλογή. Καλά ταξείδια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για όλη τη βοήθεια να είστε πάντα καλά και να έχετε υγεία εσείς και η οικογένεια σας.
    Δημήτρης .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Ευχαριστώ πολυ που μου δινετε κουραγιο.. Καλη τυχη σε ολους μας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Κ.γιωργο πόσα ατομα θα πάρουν συνολικά αυτή την φορά?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν κοιτάξεις πιο πάνω σε σχόλιό μου της 14ης Οκτωβρίου θα δεις αναλυτικά πως κατανέμονται οι 176 θέσεις που αναφέρει η ανακοίνωση.

      Διαγραφή
  54. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Γεια σας Κ.Γιωργο εγω ειμαι 12ος πλοιαρχων κ 7ος μηχανικων κατα σειρα μοριων μαζι με τριτεκνους πολυτεκνους κ κοινωνικα κριτηρια και ειμαι απο Ναυτικο επαλ 26% πιστευετε πως θα με παρουν ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν μπορεί να είσαι ταυτόχρονα μαζί με τρίτεκνους, πολύτεκνους και κοινωνικά κριτήρια. Στις καταστάσεις των γενικών κατηγοριών των Ναυτικών ΕΠΑΛ,ο 12ος πλοίαρχος δεν είναι το ίδιο πρόσωπο με τον 7ο μηχανικό. Υποθέτω ότι η μεγάλη σου αγωνία σε έκανε να μπερδευτείς. Περιμένω να γράψεις συγκεκριμένα σε ποιές σελίδες των καταστάσεων και σε ποιόν Α/Α αντιστοιχεί το όνομά σου. Μη ξεχάσεις ακόμα να αναφέρεις ποιά ήταν η πρώτη σου επιλογή (πλοίαρχος η μηχανικός). Περιμένω τις διευκρινήσεις σου.

      Διαγραφή
  56. Κ Γιώργο Μ.Ξέρω οτι σας έχουμε ως εναν άνθρωπο που καταλαβαινει την αγωνία μας και ισως λίγο να σας έχουμε τρελάνει με τις τόσες ερωτήσεις μας,αλλά επειδή και εγώ είμαι μια μητέρα που αγωνιά για το παιδί θα ήθελα,να σας,ρωτήσω.Το παιδί μου βρίσκεται στην 29 σελίδα στο νούμερο 3 απο,κατηγορία τριτεκνων απο ναυτικο επαλ .Χρησιμοποίησα όλες τις Οδηγίες σας και πιστεύω οτι ειναι μεσα ,απο εσάς θα ήθελα μονο αν όντως εχω δικιο ή εχω κάνει λάθος σας ευχαριστώ εκ των προτέρων και συγγνώμη για το μεγάλο μήνυμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Κυρία μου εύχομαι από τώρα στην Αριστέα συγχαρητήρια καικαλά ταξίδια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας ευχαριστώ πολύ να σται καλα και σας,εύχομαι οτι,καλύτερο σε σας και την οικογένειά σας

      Διαγραφή
  58. κ.Γιωργο καλησπερα σας, θα ηθελα να σας ρωτησω αν εχω και εγω την ελπιδα φετος να περασω στην σχολη εμποροπλοιαρχων. λεγομαι Κωνσταντνος Κοκκινακης ειμαι απο ΓΕΛ 15% με τριτεκνια ειμαι 38ος σελιδα 15 μη εισακτεων δευτερης κατηγοριας. μπορω να ελπιζω οτι θα περασω ? συνχωρεστε με που γινομαι και εγω ενα απο ολα τα παιδια που θελουν να εχουν την ελπιδα να μπουν φετος στην σχολη και σας κουραζω. Σας ευχαριστω εκ των προτερων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κωνσταντίνε δεν μου αρέσει να γίνομαι δυσάρεστος, όμως στις μέρες μας ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος και όλα τα παιδιά πασχίζουν να διασφαλίσουν το μέλλον τους. Μη χάνεις το κουράγιο σου και είμαι σίγουρος πως η οικογένειά σου θα σε στηρίξει και θα έχεις στη ζωή σου πολλές άλλες και καλύτερες ευκαιρίες.

      Διαγραφή
  59. Κύριε Γιώργο κοινωνικα ξέρετε πόσα άτομα θα πάρει πλοιαρχους λεω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η εισαγωγή των υποψηφίων θα γίνει με βάση τα μόρια ανεξάρτητα αν ανήκουν σε ειδικές κατηγορίες. Δες το σχόλιό μου στις 14/10. Εκεί φαίνονται αναλυτικά οι εισαγόμενοι.

      Διαγραφή
  60. Κωνσταντίνε δεν μου αρέσει να γίνομαι δυσάρεστος, όμως στις μέρες μας ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος και όλα τα παιδιά πασχίζουν να διασφαλίσουν το μέλλον τους. Μη χάνεις το κουράγιο σου και είμαι σίγουρος πως η οικογένειά σου θα σε στηρίξει και θα έχεις στη ζωή σου πολλές άλλες και καλύτερες ευκαιρίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Εχετε δικιο μαλλον σας μπερδεψα και εγω απο το ανχος μου ειμαι στην σελιδα 25 στο ναυτικο επαλ Α/Α 12ος στους πλοιαρχους 1η μ επιλογη και στους μηχανικους στην σελιδα 55 ειμαι 4ος. Ευχαριστω πολυ για την κατανοηση και το ενδιαφερον σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. καλησπερα Κ.Γιωργο ηθελα να σας ροτισω εαν εχω καμια ελπιδα να μπω στην σχολη ειμαι στην σελιδα 23 απο επαλ τριτεκνοι(5%) Α/Α 20ος στους πλοιαρχους και στους μηχανικους σελιδα 53 και Α/Α 23ος.Αν έχετε την καλοσυνη βοηθηστε με ευχαριστω πολυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αντώνη τα μόριά σου είναι λίγα. Θα έχεις αντιληφθεί ότι φέτος οι βάσεις εισαγωγής έχουν ανέβει πάρα πολύ και τα πράγματα είναι δύσκολα.

      Διαγραφή
    2. Οπότε άδικα ελπιζω για το αν θα με πάρουν.

      Διαγραφή
  63. Αχ βρε Γιώργο με το άγχος σου. Άρχισε να ετοιμάζεσαι από τώρα και καλά ταξίδια κύριε ...πλοίαρχε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω πολυ για την βοηθεια και που ειστε κοντα μας αυτες τις στιγμες να 'στε παντα καλα!!!

      Διαγραφή
  64. Καλησπέρα, μια ερώτηση ήθελα να κάνω, ανήκω στην Β' γενική κατηγορία με απολυτήριο Λυκείου και συγκεντρώνω 20.400 μόρια και έχω βάλει μόνο την ΑΕΝ ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΥ ΠΛΟΙΑΡΧΟΣ. ΔΕΝ ΑΝΗΚΩ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΕΙΔΙΚΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ. ΕΧΩ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ ΩΣ ΠΛΟΙΑΡΧΟΣ ΣΤΟΥΣ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΟΥΣ ΕΙΣΑΚΤΕΟΥΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΝΤΕΣ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν γράφεις τι Λύκειο έχεις τελειώσει όμως εγώ υποθέτω ότι είναι ΓΕΛ (15%).Τα μόρια που συγκεντρώνεις είναι αρκετά για την εισαγωγή κάποιου υποψηφίου στους πλοιάρχους. Όμως επειδή η ανακοίνωση δεν καθορίζει το πλήθος των εισακτέων ανα ΑΕΝ, δεν μπορούμε να ξέρουμε πόσα άτομα θα εισαχθούν ως πλοίαρχοι στην ΑΕΝ Ασπροπύργου που εσύ έχεις δηλώσει ως μοναδική σου επιλογή. Πάντως θα είναι κρίμα να χάσεις αυτή την ευκαιρία επειδή δεν δήλωσες και κάποια άλλη ΑΕΝ. Αλλά και έτσι πάλι οι πιθανότητες εισαγωγής σου είναι μεγάλες. Σου εύχομαι καλά αποτελέσματα και λυπάμαι που δεν μπορώ να σε βγάλω από την αγωνία που θα έχεις μέχρι τέλους και που δεν σου αξίζει αφού τα μόρια που διαθέτεις είναι τόσο υψηλά.

      Διαγραφή
  65. Γεια σας ειμαι στην 32 σειρα στο πρωτο τετραγωνο των μη εισαχθεντων μηχανικων. Βαση των υπολογισμων μου θα ειμαι μεσα στους μηχανικους που θα μπουν. Εχω 19920 μορια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρε Παρασκευά, μου βγήκαν τα μάτια για να καταλάβω ποιό τετράγωνο ενοείς αφού δεν γράφεις ούτε τι Λύκειο έχεις τελειώσει, ούτε σε ποιά κατηγορία υπάγεσαι. Αλλά δεν πειράζει αφού με τα μόρια που διαθέτεις περνάς στους μηχανικούς. Σου εύχομαι καλή σταδιοδρομία.

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστω παρα πολυ γενικο λυκειο. Γενικη κατηγορια. Μηχανικων. Ειστε παρα πολυ εξυπηρετικος. Παρασκευας παρασκευοπουλος

      Διαγραφή
  66. Θα ηθελα τη γνωμη σας για τα παραπανω που εγραψα. Σας ευχαριστω που μας βοηθατε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Βρε παιδιά αντιλαμβάνομαι το άγχος κ την αγωνία όλων μας αλλά νομίζω ότι θέλουμε κ μασημένη τροφή.Ο τρόπος υπολογισμού που εξήγησε με απολυτα κατανοητο τρόπο ο κ. Γιώργος επιτρέπει σε όλους να υπολογίσουμε πλεον το αποτέλεσμα.Για οποια αμφιβολία ανατρεχουμε στα σχόλια των τελευταίων ημερών που γίνεται ξεκαθαρο. Νομίζω ότι το παρακάνουμε...καραβια θέλουμε να κουμανταρουμε...ας μην πελαγοδρομουμε... Να είναι καλά ο άνθρωπος που συνέχεια απαντά με υπομονη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Γνωρίζει κανείς πότε περίπου θα βγουν τα αποτελέσματα για τους 176;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Καλημέρα Όταν είχα πάρει τηλέφωνο στο υπουργείο μου είχαν πει να γραφτούν πρώτα οι επιλαχόντες και μέχρι τέλος του μήνα θα έχουν βγει και τα δικά μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Πρός κ.Γιώργο Μ.
    Κύριε Γιώργο αν σε ένα excel φτιάξω έναν πίνακα με όλα τα ονόματα και όλες τις βαθμολογίες (μόρια) απο όλες τις κατηγορίες (τρίτεκνοι, πολύτεκνοι κλπ), αφαιρέσω τους επιτυχόντες επιλαχόντες και τα ταξινομήσω με φθίνουσα σειρά (βάση των μορίων) θα έχω σωστά αποτελέσματα; Απο τα σχόλια σας αυτό καταλαβαίνω και διορθώστε με παρακαλώ. Αν ναι θα ανεβάσω βήμα βήμα τη διαδικασία κατασκευής του πίνακα με τρόπο τέτοιο που θα μπορεί να τον φτιάξει ο κάθε ενδιαφερόμενος. Ευχαριστώ και ελπίζω στην κατανόηση σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μη μου απαντήσετε μόλις είδα το λάθος μου στις ποσοστώσεις. Αναπροσαρμόζω τον πίνακα με τις ποσοστώσεις και επανέρχομαι.

      Διαγραφή
    2. Στειλτο και σε μας το excel

      Διαγραφή
    3. Ενδιαφέρουσα η σκέψη σου. Θα δημιουργήσεις στο Excel 4 ξεχωριστά φύλλα (ΓΕΛ, ΕΠΑΛ διοικ.οικ.,ΕΠΑΛ Ναυτ.,ΕΠΑΛ λοιπά), όπου μέσα στο καθένα θα συγχωνεύσεις τις 4 κατηγορίες που αντιστοιχούν (γενική, πολύτεκνοι, τρίτεκνοι, κοιν.κριτήρ.). Φρόντισε δίπλα σε κάθε όνομα να δημιουργήσεις 4 στήλες (2 για πλοιάρχους για τα μόρια και τον βαθμό της έκθεσης, και 2 για μηχανικούς αντίστοιχα). Μόνο έτσι θα γίνει σωστή ταξινόμηση με μόρια και βαθμό έκθεσης.
      Στη συνέχεια θα αφαιρέσης όσους εισήχθησαν ως επιλαχόντες.
      Ο κάθε υποψήφιος θα ελέγξη το φύλλο που τον αφορά (ΓΕΛ,ΕΠΑΛ κλπ). Το κριτήριο ελέγχου θα είναι η πρώτη επιλογή (πλοίαρχος η μηχανικός)καθώς και η σειρά που έχει δηλώσει τις ΑΕΝ. Εδώ υπάρχει δυσκολία διότι δεν γνωρίζουμε πόσοι εισεκτέοι θα κατανεμηθούν σε κάθε ΑΕΝ, ούτε και τι έχουν δηλώση ως προτίμηση οι άλλοι υποψήφιοι.
      Όμως αν δημιουργήσεις εφαρμογή στο Excel θα είναι αξιέπαινη αρκεί να προσέξεις πολύ διότι το παραμικρό λάθος θα απογοητεύσει όσους βασισθούν σ'αυτό.

      Διαγραφή
    4. Καταλαβαίνω ότι είστε και γνώστης του excel. Πολύ σωστά, έτσι ακριβώς το κάνω.Το σημαντικότερο πρόβλημα είναι ο διαχωρισμός των μορίων απο τον βαθμό έκθεσης που δυστυχώς η μετατροπή απο pdf σε excel τα βάζει σε μία στήλη (όση προσπάθεια και αν έκανα δεν κατάφερα να τα διαχωρίσω αυτόματα) και η διπλή επιλογή των σπουδαστών σε πλοίαρχους και μηχανικούς. Αν έχετε κάποια ιδέα, ευπρόσδεκτη. Δεν θα ανεβάσω κανέναν πίνακα αλλά ήδη με τη συζήτηση μας όσοι ενδιαφέρονται θα έχουν καταλάβει πως γίνεται. Θα επανέλθω.

      Διαγραφή
    5. Ο διαχωρισμός μορίων με βαθμό έκθεσης ξέχασα να αναφέρω είναι απαραίτητος ώστε να δουλέψουν τα φίλτρα ταξινόμησης.

      Διαγραφή
    6. Υπάρχει τρόπος μετατροπής pdf σε Excel ομως είναι δύσκολο να τον εξηγήσω. Οπότε θα πρέπει να δημιουργήσεις αρχεία του Excel με καταχωρήσεις που είναι πολυ χρονοβόρα διαδικασία και ίσως μέχρι τότε να έχουν βγή τα αποτελέσματα.Όμως για μένα η μεγαλύτερη δυσκολία είναι η άγνοια που έχουμε για τις επιλογές προτίμησης των υποψηφίων που αποτελεί και κύριο λόγο για την εισαγωγή τους.

      Διαγραφή
    7. Οχι προφανώς κάτι καταλάβατε λάθος :) Δεν ήθελα τεχνική υποστήριξη. Οπως και ναχει σας ευχαριστώ. Επίσης και οι επιλογές των υποψήφιων έχουν ταξινομηθεί σαν "πλοιάρχων" και "μηχανικών". Αν δείτε τα προηγούμενα σχόλια μου με απασχολούσε αλλά μάλλον άδικά. Οι πίνακες είναι δουλειά λίγων ωρών και αξίζουν τον κόπο για όποιον ενδιαφέρεται. Σας ευχαριστώ θερμά.

      Διαγραφή
    8. Ίσως να κατάλαβα λάθος και σου ζητω συγνώμη γι αυτό. Όμως κι εγώ ίσως να μη διατύπωσα σωστά τον προβληματισμό μου. Αυτό που ήθελα να πω είναι αν για παράδειγμα ένας υποψήφιος έχει δηλώσει ενδιαφέρον ως πλοίαρχος και ως μηχανικός και έχει 25.000 μόρια, τότε με ποιό κριτήριο το Excel θα τον κατατάξει στους πλοιάρχους η στους μηχανικούς. Επίσης αν ενας υποψήφιος με υψηλή βαθμολογία είχε δηλώσει ως μοναδική προτίμηση την ΑΕΝ Κρήτης όπου θα ήταν ο τόπος καταγωγής του, το Excel μη γνωρίζοντας, θα τον κατέτασε εσφαλμένα στους επιτυχόντες. Αυτός ήταν από την αρχή ο προβληματισμός μου. Πάντως σε κάθε περίπτωση η προσπάθειά σου είναι αξιέπαινη.

      Διαγραφή
    9. Η δική σας συμβολή (και όχι προσπάθεια) είναι αξιέπαινη και όχι η δική μου προσπάθεια. Οσο αφορά τους νέους προβληματισμούς που καταθέσατε...ναι αυτό ζήταγα απο εσάς ώστε να περιορίσω τις πιθανότητες λάθους. Σαν γενίκευση το συμπέρασμα που βγάζω απο το αποτέλεσμα είναι οτι τα "λάθη" περιορίζονται στις 3 ή 4 τελευταίες θέσεις ανάλογα με την κατηγορία ταξινόμησης. Σημαντικές οι παρατηρήσεις σας και αν σας ζάλισα πιστέψτε με ότι τα κίνητρα μου είναι αγαθά και δεν έβρισκα πουθενά αλλού βοήθεια. Μπορεί να ξαναβρεθούμε στο μέλλον. Σας ευχαριστώ.

      Διαγραφή
    10. Μακάρι να με ζάλιζαν και άλλοι που αναζητούν τη γνώση όπως εσύ. Το Excel είναι πολύ καλό πρόγραμμα για κάποια εφαρμογή αλλά δυστυχώς είναι ...βλάκας αφου για να λειτουργήσει σωστά χρειάζεται όλες τις πληροφορίες που εμείς δεν διαθέτουμε πάντα. Ο κόσμος είναι πολύ μικρός και το μέλλον αβέβαιο. Ποιός ξέρει. Να είσαι καλά γιατί πραγματικά χάρηκα την παρουσία σου καθώς μου ξαναθύμησες το Excel που κόντευα να ξεχάσω.

      Διαγραφή
  71. Κ.γιωργο εσυ που τα ξέρεις όλα αυτά είσαστε μέσα από τ υπουργείο?
    Έχετε ρωτήσει κάπου κ τ λέτε όλα αυτά?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είμαι μέσα από το Υπουργείο. Όμως αν διαβάζετε με προσοχή τις ανακοινώσεις, θα κατανοείτε κι εσείς το περιεχόμενό τους.

      Διαγραφή
  72. Οκ κ.γιωργο ευχαριστω πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Καλησπέρα κ Γιωργο Ήθελα κι εγώ να ρωτήσω κάτι Τα 176 παιδιά που θα περάσουν είναι για τις ΑΕΝ Ασπροπύργου, Μακεδονίας και Ηπείρου Γνωρίζετε ή τουλάχιστον πια είναι η άποψη σας πχ πρώτες θέσεις εισαγομενων Ασπρόπυργο και ούτω καθεξής ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Καλησπέρα κ Γιωργο Θα ήθελα κι εγώ την άποψη σας για τις 176 θέσεις των παιδιών Αυτές οι θέσεις είναι για τις ΑΕΝ Ασπροπύργου, Μακεδονίας και Ηπείρου Η επιλογή θεωρείται ότι θα γίνει βάση υψηλότερων μορίων και πάλι Πχ οι πρώτες θέσεις παιδιών Ασπρόπυργο και ούτω καθεξής;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από ποιά ανακοίνωση προκύπτει ότι η εισαγωγή των 176 θα γίνει μόνο για αυτές τις 3 ΑΕΝ; Η εισαγωγή ασφαλώς και θα γίνει βάσει μορίων αλλά δεν είναι τα μόρια το μόνο κριτήριο κατάταξης σε κάποια ΑΕΝ. Έχει σημασία και η προτίμηση που έχει δηλώσει ο κάθε υποψήφιος.

      Διαγραφή
    2. 7. Με απόφαση του Υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, ρυθμίζονται τα θέματα κατανομής ανά σχολή και ειδικότητα των ως άνω σπουδαστών/σπουδαστριών στις Α.Ε.Ν. Ασπροπύργου, Μακεδονίας και Ηπείρου. https://panelladikes24.blogspot.gr/2017/09/2017-2018_93.html

      Διαγραφή
    3. Σας έστειλε την απόφαση κάποιος άλλος αλλά εξαρχής ήταν για αυτές τις 3ΑΕΝ

      Διαγραφή
    4. Πράγματι έχετε δίκιο. Όμως η εισαγωγή των επιτυχόντων θα γίνη με κριτήριο την προτίμηση που έχει δηλώσει ο κάθε υποψήφιος. Μη σας φανεί παράξενο αν κάποιος με υψηλά μόρια δεν εισαχθεί. Αυτό θα οφείλεται στο ότι δεν θα είχε δηλώσει κάποια από αυτές τις 3 ΑΕΝ.

      Διαγραφή
    5. Κ Γιωργο σας ευχαριστώ πολύ για την απάντηση

      Διαγραφή
    6. Γεια σας εγω ειμαι το νουμερο 65 στη δευτερη σελιδα για πλοιαρχους γενικη κατηγωρια αλλα τωρα με αυτους που εχουν μπει επιλ. Ειμαι το 45 και εχω δηλωσει μονο πλοιαρχον τι ελπιδες εχω ?

      Διαγραφή
    7. Στην αρχική κατάσταση των μη εισαγομένων στην σελίδα 2 ποιός Α/Α αναγράφεται. Περιμένω την διευκρίνησή σου.

      Διαγραφή
    8. Το νουμερο 65 Τ/Α νομιζω ειμαι στους 43 τωρα

      Διαγραφή
  75. Καλησπέρα σας εγώ είμαι στην πρώτη σελίδα των μη εισαγόμενων πλοιάρχων νούμερο 59.. Έχω ελπίδες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βεβαίως και έχεις Αναστασία, αφού θα είσαι στις πρώτες 44 θέσεις πλοιάρχων από τους 50 που θα εισαχθούν. Φυσικά εφόσον έχεις δηλώσει κάποια από τις 3 ΑΕΝ που έχουμε προαναφέρει. Καλά αποτελέσματα.

      Διαγραφή
  76. Σας ευχαριστώ πολύ.!! Τις έχω δηλώσει και τις 3 με πρώτη την αεν Ηπείρου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. ΚΥΡΙΕ ΓΙΩΩΩΡΓΟ! έχω 19200 από γελ. αυτό σημαίνει ότι είμαι μετά από 241 άτομα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 19.200 μόρια από ΓΕΛ έχουν 24 υποψήφιοι (15 πλοίαρχοι και 9 μηχανικοί). Δεν κατάλαβα το πνεύμα της ερώτησής σου. Ελπίζω παιδί μου να μη το έκανες για να με ειρωνευθείς διότι θεωρώ πως δεν το αξίζω. Πάντως αν μπορώ να λύσω κάποια απορία σου, είμαι στη διάθεσή σου αφού όπως βλέπεις απαντώ σε όλα τα ερωτήματα με σεβασμό και ευπρέπεια.

      Διαγραφή
  78. Το Α/Α μου ειναι 65 κυριε γιωργο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θανάση, από την αρχική κατάσταση των μη εισαγομένων πλοιάρχων από ΓΕΛ (15%)Γενικής κατηγορίας, εισήχθησαν ως επιλαχόντες 14 πλοίαρχοι και 8 μηχανικοί.Άρα έρχεσαι 43ος και θα εισαχθούν 50 πλοίαρχοι. Υπάρχουν ακόμη 7 υποψήφιοι πλοίαρχοι από ΓΕΛ (15%) στην κατηγορία των τριτέκνων που συγκεντρώνουν περισσότερα μόρια από εσένα. Επομένως κατά τα φαινόμενα, έστω και οριακά θα είσαι ο 50ος πλοίαρχος.Σου εύχομαι καλά αποτελέσματα.

      Διαγραφή
    2. Και εγω ακριβος στο το ιδιο κατεληξα κυριε γιωργο και επιπλεουν υπαρχουν αλλοι 8 πλοιαρχοι πιω πανω στην καταταξη περιπου στο 20300 με 20200που ειναι και στην μηχανικων που πιος ξερει ισως να μπουν εκει και ανεβω περισοτερο αλλα οπως και να εχει ειμαι το 50 σας ευχαριστω πολυ!μακαρι να μπουμε..

      Διαγραφή
  79. Καλησπέρα κ.Γιώργο,
    Είμαι με νούμερο 50 μη εισαγομενους μηχανικούς στην πρώτη σελίδα με 19600 μόρια.
    Είχα ελπίδα και ελπίζω και πιστεύω.
    Μπορείτε να μού πείτε την γνώμη σας?
    Από την Γενική κατηγορία 15% επιλαχόντες έχουν πάρει 11 άτομα και ένας από τριτεκνους.
    Θέλω την βοήθεια σάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη, στην σελίδα 35 των μηχανικών αν αφαιρέσεις τους 11 πρώτους που εισήχθησαν ως επιλαχόντες, οι επόμενοι 9 εμφανίζονται και ως υποψήφιοι πλοίαρχοι. Δεν γνωρίζω ποιά είναι η πρώτη τους επιλογή. Όμως όσοι έχουν επιλέξει να εισαχθούν πρώτα ως πλοίαρχοι, θα αφαιρεθούν από τον πίνακα. Αν υποτεθεί ότι και οι 9 θα εισαχθούν ως πλοίαρχοι, τότε από την Γενική κατηγορία θα εισαχθούν ως μηχανικοί οι επόμενοι 32 (από Α/Α 21 έως και Α/Α 52) και άλλοι 6 από τις ειδικές κατηγορίες επειδή έχουν περισσότερα μόρια.
      Ελπίζω να αντιλαμβάνεσαι τόσον εσύ όσο και τα υπόλοιπα παιδιά ότι το κλειδί εισαγωγής είναι η πρώτη επιλογή όσων προηγούνται σε μόρια.
      Σου εύχομαι ολόψυχα καλά αποτελέσματα.

      Διαγραφή
    2. Κ.Γιώργο
      Η πρώτη επιλογή φέτος ήταν μηχανικός.
      Με πρώτη επιλογή Ασπρόπυργος,
      Μετά Μακεδονια,
      Και...Κ.Λ.Π.

      Διαγραφή
    3. Κ.Γιώργο,
      Έχω καταλάβει ότι από γενική κατηγορία πού συμπεριλαμβάνει το ΓΕΛ , τριτεκνους, πολύτεκνοι -έχω χάσει ελάχιστα.
      Δηλαδή για 5 άτομα.
      Αμα πραγματικά πιέζει ρόλο επιλογής σχολές,
      Τότε ...

      Διαγραφή
    4. Άρα 32 συν 6 από ειδικές κατηγορίες,
      τότε ας ελπίσουμε ...
      Ευχαριστώ Γιώργο

      Διαγραφή
  80. Πίστευα και πιστεύω θα είμαι τυχερός.
    Είναι Η δεύτερη χρονιά που προσπαθώ.
    Πιστεύετε ότι σειρά επιλογής θα πιέζει ρόλο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό ακριβώς αναφέρω στο προηγούμενο σχόλιό μου. Εύχομαι και σε εσένα η δεύτερη χρονιά να ειναι και η τυχερή

      Διαγραφή
  81. Εγώ που είμαι στην 23η σελίδα επαλ 5% τρίτεκνος σειρά 7 για πλοίαρχος πρώτη επιλογή συρο και σελίδα 53 για μηχανικός σειρά 6 πρώτη επιλογή Ασπρόπυργο έχω πιθανότητες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παύλο,είναι δύσκολα τα πράγματα. Ανέβηκαν πολύ οι βάσεις.

      Διαγραφή
  82. Παιδιά μου
    Επειδή πλησιάζει η στιγμή που θα ανακοινωθούν τα αποτελέσματα που τόσο ανυπόμονα περιμένετε, θα ήθελα κι εγώ με τη σειρά μου να σας πω δυό λόγια βγαλμένα απ'την ψυχή μου, αφού μέχρι τώρα μόνο απαντούσα στα δικά σας χτυποκάρδια.
    Όλες αυτές τις μέρες διέκρινα μέσα από τα ερωτήματά σας το άγχος και την αγωνία σας.
    Αγωνίζεσθε σκληρά για μια θέση που θα διασφαλίση το μέλλον σας και που θα κάνει περήφανους τους γονείς σας.
    Κάποιοι από σας θα ζήσουν ολοζώντανα το όνειρό τους.
    Κάποιοι άλλοι όμως που δεν θα τα καταφέρουν ας μη το βάλουν κάτω. Ας πεισμώσουν και το πείσμα τους να γίνει δημιουργικη προσπάθεια για νέο ξεκίνημα.
    Για να καταφέρουν κι αυτοί να γευθούν το αλμυρόνερο και να ταξιδέψουν τη Γαλανόλευκη στις πιο μακρυνές θάλασσες του κόσμου.
    Παιδιά μου
    Προσπάθησα όσο μπόρεσα αυτές τις μέρες να σταθώ κοντά σας και να μοιρασθώ την αγωνία σας.
    Πόση χαρά ένοιωθα όταν μπορούσα να σας δώσω νέα ευχάριστα.
    Μα σαν τα μαντάτα δεν φαίνονταν καλά, μαύρο σύνεφο πλάκωνε την καρδιά μου και δυσκολευόμουν να βρώ λόγια παρηγοριάς για να σας γράψω.
    Και τώρα που ξαλάφρωσα σας εύχομαι ολόψυχα καλά αποτελέσματα και ότι επιθυμήτε για σας και την οικογένειά σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειστε πολυ εξυπηρετικος ευχαριστουμε παρα πολυ για τη βοηθεια. Παρασκευας

      Διαγραφή
  83. Γιώργος κι εγώ και είχα την τύχη να ακούσω από εσάς ότι θα είμαι από τα παιδιά που θα κάνουν το όνειρο τους πραγματικότητα Κι εγώ με τη σειρά μου θα πω ότι είναι η τρίτη φορά που προσπαθώ γι αυτό που αγαπώ τη θάλασσα Ποτέ δεν τα παράτησα παρόλο που τα μόρια μου ήταν λίγα Βρήκα καράβι ταξίδεψα και ενώ φαινόταν ότι και φέτος θα την έχανα την χρονιά εκεί που είχα αρχίσει να απελπιζομαι ήρθε η απόφαση για αυτά τα επιπλέον άτομα Και για να μην μακρηγορω έρχομαι κι εγώ να συμφωνήσω με τον κ Γιωργο ότι δεν πρέπει να το βάζουμε κάτω Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε εσάς για ότι κάνατε με τόση αγάπη για όλους μας Με εκτίμηση Γιωργος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Καλημέρα κύριε Γιώργο. Μια ερώτηση από έναν Πτυχιούχο τμήματος Ναυτιλίας και Επιχειρηματικών Υπηρεσιών από το Πανεπιστήμιο Αιγαίου με βαθμό Λίαν Καλώς και ηλικίας 22 ετών, με άριστη γνώση Αγγλικής Γλώσσας και Γαλλικών ( Michigan Proficiency , SORBONNE C2 DELF) .Με ποιο τρόπο δύναμαι να εγγραφώ του χρόνου στην ΑΕΝ ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΥ? Και ποια είναι η διαδικασία εάν γνωρίζετε? Η αγάπη μου για τη θάλασσα με οδήγησε αρχικώς στην θεωρητική κατάρτιση μου ( ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ) και τώρα πλέον θέλω να αποκτήσω εμπειρία στο πρακτικό επίπεδο του Ναυτικού Επαγγέλματος ως Πλοίαρχος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς αυτό δεν το γνωρίζω. Ένας νέος με τόσα πολλά προσόντα όπως εσύ είναι κρίμα να μένει αναξιοποίητος. Προσπάθησε να επικοινωνήσης με την γραμματεία κάποιας ΑΕΝ. Αυτοί θα ξέρουν να σε κατατοπίσουν.

      Διαγραφή
  85. Μαθατε τιποτα καινουργιο για το ποτε θα ανακοινωθουν?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Κυριε γιωργο περιμενουμε τοσες μερες και συνεχεια μας λενε αυριο και αυριο..τι θα γινει ποτε θα ανακοινωθουν? θα χασουμε το μηνα τον διδακτικο αν περασουμε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν περάσετε που σας το εύχομαι ολόψυχα τίποτα δεν θα έχετε χάσει. Τουναντίον θα έχετε κερδίσει πολλα.

      Διαγραφή
  87. έχετε μάθει τίποτα για τις μεταγραφές, πότε θα ανακοινωθούν?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ούτε γι αυτό ξέρει κανεις κάτι. Όμως μου φαίνεται λογικό να ανακοινωθούν πρώτα τα ονόματα των 176 και να επακολουθήσουν οι μεταγραφές για το σύνολο των εισαγομένων, αφού ελέγξουν όλες μαζί τις αιτήσεις μεταγραφών. Αυτή όμως είναι η προσωπική μου εκτίμηση.

      Διαγραφή
  88. Παιδιά. Πότε. Θα.βγουν.?.ξέρει. κανένας. Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. Καλησπέρα Είχα πάρει τηλέφωνο μετά την ανακοίνωση των επιλαχόντων στο υπουργείο και μου είχαν πει να γραφτούν πρώτα οι επιλαχόντες (δηλαδή το δεκαήμερο που τους δίνει)και εμείς να έχουμε το νου μας στο ιντερνέτ γιατί μέχρι το τέλος του μήνα θα έχουν βγει και τα δικά μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. Πάντως έχει περάσει ήδη μια εβδομάδα από την ανακοίνωση των επιλαχοντων.Αν κρίνω από τα λεγόμενα σας,πρέπει να τα περιμένουμε από Δευτέρα που είναι η τελευταία ημέρα εγγράφων...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. Κυριε Γιώργο είμαι στην 14 σελίδα 47 θέση στους πλοίαρχους και στην σελίδα 44 θέση 37 στους μηχανικούς από κατηγορία πολύτεκνος... Έχω ελπίδες?? Και αν γνωρίζετε πόσα μόρια μπορώ νααζεψω αν κάνω ένα ταξίδι για 6 μήνες??? Δεν θέλω να το βάλω κάτω αλλά να κυνηγήσω το όνειρο μου... Σας ευχαριστώ πάρα πολύ εκ των προτέρων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα 15.200 μόρια που διαθέτεις είναι δυστυχώς πολυ λίγα αφού οι βάσεις εισαγωγής είναι τόσο υψηλές. Με ένα ταξίδι 6 μηνών μπορείς να συγκεντρώσεις 3.600 μόρια.

      Διαγραφή
    2. καλημερα φιλε μου! και 6 μηνες ταξιδι να κανεις θα φτασεις στα 18.800 που παλι ειναι πολυ λιγα για να περασεις του χρονου. ( σκεψου πως περσι η βαση για πλοιαρχους ηταν 20.500 και φετος πηγε 21.300),οποτε σκεψου τι προκειται να γινει του χρονου( υποθετω). επισης καλο θα ηταν να εχεις το lower που δινει 2.000 μορια ετσι με 15.200+ lower+ θαλασσια υπηρεσια πας στα 20.800 . Με 20.800 πιστευω για μηχανικος θα εχεις ελπιδες του χρονου. Επισης να ξερεις πως ειναι αρκετα δυσκολο να βρεις βαπορι καθως τα πραγματα ειναι δυσκολα εκτος αν εχεις κανενα γνωστο. Σου ευχομαι οτι καλυτερο. Αα ξεχασα να σου αναφερω .. υπαρχει και η λυση να μην ταλαιπωρηθεις τοσο αλλα να κατσεις ενα χρονο και να διαβασεις εντατικα και σωστα και με λιγη υπομονη να δωσεις πανελληνιες και να περασεις. καλη επιτυχια

      Διαγραφή
  92. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. Γιώργος Μ. eimai 49 selida ΔΕΥΤ ΓΚ: ΕΠΑΛ ΜΗΧ...ΔΙΟΙΚ.ΥΠ. (5%) kai briskome 6os me 20200 (17.60) ti pithanotites exo ? san epilaxontes piran tous 5 protous tis katigoriasmou.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μανώλη, φαίνεται πως θα είσαι στους τυχερούς, αφού έρχεσαι πρώτος στη σειρά επιλογής των 13 μηχανικών που θα εισαχθούν από την κατηγορία σου. Διότι και στη χειρότερη για εσένα περίπτωση που και οι 12 υποψήφιοι πλοίαρχοι της κατηγορίας σου που έχουν περισσότερα μόρια από εσένα, να έχουν δηλώσει ως πρώτη επιλογή τον κλάδο μηχανικών, τότε παλι θα εισαχθής ως 13ος. Θα προτιμούσα όλα τα παιδιά να μεταχειρίζονται την υπέροχη και τόσο πλούσια Ελληνική γλώσσα μας όταν γράφουν. Πίστεψέ με δεν έχω βρει άλλη γλώσσα στον κόσμο που να βγάζει τόσο μεγάλο συναισθηματισμό. Σου εύχομαι καλά αποτελέσματα παιδί μου.

      Διαγραφή
  94. Ποια είναι η διαδικασία που χρειάζεται να ακολουθήσει κάποιος για να κάνει ένα ταξίδι και να μαζέψει μόρια; Υπάρχει κάποιος εδώ που γνωρίζει, που θα πρέπει να απευθυνθεί ο ενδιαφερόμενος καθώς και τι έγγραφα θα πρέπει να συγκεντρώσει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. http://www.e-nautilia.gr/ekdosi-nautikou-fylladiou-kai-sostikon/

      1)Βγαζεις το φυλλαδιο, δες πανω πως .
      2) Πρεπει να εχεις ενα μεσο ωστε να σου βρει πλοιο ωστε να δουλεψεις ως κατοτερο πληρωμα
      3) Ειναι 20 μορια τη μερα και μπορεις να κατσεις απο 3 μηνες εως 9

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ πολύ πραγματικά!!

      Διαγραφή
  95. Προς Κ'Γιωργο ήμουν στην 5η θέση στους τριτεκνους για πλοιάρχων μετα
    Τους επιλαχόντες είμαι 3ος διότι πέρασαν οι 2 πρωτοι έχω ελπίδες?
    Απο ΓΕΛ ευχαριστώ.


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μανώλη τα 20.500 (17,50) που διαθέτης είναι αρκετά για να διασφαλίσουν την εισαγωγή σου σε κάποια απο τις 3 ΑΕΝ που αναφέρει η ανακοίνωση εφ'όσον έχεις δηλώσει τουλάχιστον τη μία απ'αυτές. Σου εύχομαι καλή πρόοδο.

      Διαγραφή
  96. Καλημέρα Κ. Γιώργο.. Κοινωνικά κριτήρια πλοιαρχων 2ος σελίδα 30..εχουμε πιθανότητες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. 18700 το ίδιο έχει και το παιδί που είναι 1ος αλλά με διαφορετικό τον άλλον. Βαθμό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. Καλημερα σας κ Γιώργο θα ηθελα την βοήθεια σας....στη σελ 36 και α/α75 για μηχανικός απο γελ ....ειναι δυσκολο για φετος;;;;Ευχαριστώ για το χρονο σας.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βασίλη μου πράγματι είναι δύσκολο για φέτος. Κατά την προσωπική μου εκτίμηση οι 38 μηχανικοί που θα εισαχθούν από τον κλάδο σου, θα πρέπει να συγκεντρώνουν τουλάχιστον 19600 μόρια. Όμως η εκτίμησή μου είναι υποκειμενική.

      Διαγραφή
    2. Σας ευχαριστώ πολυ να είστε παντα καλα.

      Διαγραφή
  99. Κυριε Γιωργο καλησπερα σας βλεπω οτι εχετε απαντησει σε παρα πολλα παιδια και θα θελα να απαντησετε και σε μενα ειμαι στην 17η θεση μετα την εισαγωγη τον επιλαχοντων με 20600 και με (11.90). Πιστευω οτι θα πανε ολα καλα ειναι η τριτη φορα που καταθετω τα χαρτια μ και ειδη εχω σχεδον διπλη θαλασσια υπηρεσια απο αυτην που χρειαζεται εσεις τι πιστευετε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παναγιώτη μου, αυτό που πιστεύω εγώ με αυτά που βλέπω, είναι πως η τρίτη φορά θα είναι και η τυχερή.
      Χαλάλι η κούραση που ένοιωσες σαν επίκουρος (υποθέτω), τόσους μήνες στη θάλασσα. Τώρα ήρθε η ώρα να χαρής εσύ και η οικογένειά σου. Καλή πρόοδο παιδί μου.

      Διαγραφή
  100. Σας ευχαριστω κυριε Γιωργο να εισται καλα . Επισης μπραβος που μας βοηθατε ολους εμας με τις απαντησεις σας. (Για την ακριβεια ξεκινησα ως Ναυτοπαις και συμπληρωσα το ΚΕΠ Ναυτη πειρα την ελληνικη αδεια Ναυτη και υπηρετησα και ως Ναυτης ηθελα εξαρχης κουβερτα και να γινω αξιωματικος γεφυρας οποτε πηγα κατευθειαν κουβερτα )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. ποτε βγαινουν τα αποτελεσματα ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγω που πηρα χτες μου παν προς το τελος της επομενης θα χουν βγει

      Διαγραφή