Τρίτη 12 Μαΐου 2015

Οδηγός Συμπλήρωσης Αίτησης Υποψηφίων Στρατιωτικών Σχολών

Αποτέλεσμα εικόνας για αιτηση στρατιωτικων σχολων 2015Οι οδηγίες αυτές αποτελούν βοήθημα και δεν αντικαθιστούν την Προκήρυξη, την οποία πρέπει οι υποψήφιοι να μελετήσουν πριν υποβάλουν τα δικαιολογητικά.

Διευκρινιστική οδηγία για τα πεδία ειδικοτήτων της ΣΜΥΝ

Οδηγίες για τη Συμπλήρωση της Αίτησης Υποψηφίου 2015

http://panelladikes24.blogspot.com


Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο του panelladikes24.


11 σχόλια:

  1. τι εννοειται οταν λετε στο τελος της καθε σελιδας μονογραφεται απο τον υποψηφιο η κλπ.δηλαδη πρεπει να κανω κατι εγω στο τελος καθε σελιδας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Na βαλεις υπογραφη σε καθε τελος σελιδας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Παιδια εγω εχω θεμα...στο σμυν δηλωσα μονο ειδικοτητες Α και Β...εχθες το εστειλα και σημερα ειδα τη διευκρινιση...θα βγει ακυρο;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εγω ρε παιδιά δεν έβαλα κατα σειρά προτίμησης τις ειδικότητες στην Σμυν... Δεν θα μας τις έχουν και στο μηχανογραφικο???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. δεν νομιζω.κανονικα χρειαζεται να ειναι σε μια σειρα ολες δηλαδη να εχουν ολες 4 νουμερα πχ 4η,5η,6η,7η ανεξαρτητα ποια απο αυτες θες 4η και παει λεγοντας.πρεπει να ακολουθουν μια συνεχεια και οι 4 και να μην εναλασσονται τα νουμερα σε αλλες προτιμησεις..πχ εγω εβαλα πρωτα την γ ειδικοτητα μετα την δ,α,β.απο οτι ξερω ετσι πρεπει να ειναι.εχει βγαλει και διευκρινηση στο γεεθα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ναι τις έβαλα έτσι όπως λες.. Εγω εβαλα τυπικά α, β, δ, γ με την προϋπόθεση ότι θα τις συμπληρώναμε ξανά στο μηχανογραφικο.. Γιατί απο τι ξέρω η σειρά που θα τις βάλεις σε αυτην την αίτηση δεν έχει σχέση με το μηχανογραφικο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Παιδια εγω εχασα το φωτοαντιγραφο της αιτησης υποψηφιου ενω ειχα στειλει τα χαρτια μου.Μηπως ξερει καποιος τι μπορω να κανω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. αφου ηλεκτρονικα γινεται μονο δεν την εχεις αποθηκευμενη στον υπολογιτη σου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. παιδιά εγώ δεν μονόγραψα στο τέλος κάθε σελίδας αλλά στο τέλος εχει κανονικά την υπογραφή και το γνήσιο της. Τι συμβαίνει στην προκειμένη περίπτωση ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. λογικα θα το βγαλουν ελλειπες...στις 3 ιουνιου βγαινουν τα ελλειπη.

      Διαγραφή
  10. αυτην την αιτηση δεν την ηξερα πως επρεπε να τιν κανω τι πρεπει να γινει τωρα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή